Gå til innhold

Hvor lenge før de legger seg, gir dere mat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har de siste dagen fått grøt og melk kl17 og legger seg 18.30. Er det for lenge før?? Bør jeg gi en liten skvett til rett før hun legger seg?? Hun er 5 mnd forresten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir kvelds 18-18.30, og hun legger seg 19-19.30.

Hadde ikke fått i henne noe mat etter denne tiden jeg gir, for da er hun trøtt og "gidder" ikke spise. Men hun får en flaske melk rett før hun legger seg da.

Jenta mi er 8 mnd.

Skrevet

Humlegutt er 9 mnd og spiser kvelds klokka 18.00. Får melk ved sengen klokka 18.45 :o)

Skrevet

en halv til en time før! da min var 5mnd så fikk han bare mat på formiddagen, ble innmari urolig om natta om han fikk mat før leggetid! du må prøve deg frem å fine en god rytme som passer barnet ditt:)

Skrevet

men han fikk jo melk selfølgelig før han la seg:) bare fast føde vi ikke kunne gi for sent!

Skrevet

Lillemor får grøt en times tid før legging, noen ganger halvannen. Men hun får en melkeflaske og kos på fanget rett før vi "hopper i dåjan", så det blir jo tett på kan du si.

Skrevet

jeg gjør akkurat som deg! eller, jeg gir grøt 17 og pupp 18, så sovner han 18:30. 6 mnd.

Skrevet

Gutten min får mat (ga fruktpure før, men gikk over til potet og gulrøtter i dag) og en halv kopp sviskesaft 17.30 og en flaske like før sengetid 19.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...