Gå til innhold

stol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynne å bruke stol??? hvilken? hva betalte dere for stolen??? noen med stokke stol??? fornøyd med hva???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jenta mi var 6 1/2 mnd sa fysioterapeuten at det var helt ok å la henne sitte i stol ved måltider (selvom hun ikke kan sitte selv).

Vi har tripptrapp-stol fra Stokke. Veldig fornøyd. Men den er dyr. Kosta 1700,- for stol med bøyle, sele og babypute. Til gjengjeld har man den i maaange år, da :-)

Ellers synes jeg Ikea sin er bra (den i plastikk med stålben). Jenta mi har sittet i den,når vi har vært på kafè, og i den sitter hun veldig stødig. Den koster bare 150-200 kr, tror jeg.

Skrevet

vi arvet en vi..så var heldige!

jeg prøvde å sette min oppi da han var 6,5 mnd..men han trengte litt trening, for han heiv seg mot skjea, så den kom litt bak i halsen noen ganger!

nå er han litt over 7mnd, og han sitter "som en prest" i den:) spiser frokost og kveldsmat i den:)

vi har en fisher prise "liggestol" som vi brukte fra han var nyfødt!

Skrevet

Vi har stokke tripp trapp stol og er veldig fornøyd med den. Elias elsker å sitte i den:)

Skrevet

Når snuppa var 6 mnd begynte hun å bruke tripp trapp stolen til stokke. Er kjempe fornøyd, anbefales:-)

Kjøpte først den stolen som kan være lav, med brett forran, eller høy. (Kjeeempe dårlig til å forklare:-/ Håper du skjønner hvilken jeg mener..) Var ikke fornøyd med den, står nesten ubrukt på loftet.. Var heldigvis ikke dyr, men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...