Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 når begynne å bruke stol??? hvilken? hva betalte dere for stolen??? noen med stokke stol??? fornøyd med hva???
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Da jenta mi var 6 1/2 mnd sa fysioterapeuten at det var helt ok å la henne sitte i stol ved måltider (selvom hun ikke kan sitte selv). Vi har tripptrapp-stol fra Stokke. Veldig fornøyd. Men den er dyr. Kosta 1700,- for stol med bøyle, sele og babypute. Til gjengjeld har man den i maaange år, da :-) Ellers synes jeg Ikea sin er bra (den i plastikk med stålben). Jenta mi har sittet i den,når vi har vært på kafè, og i den sitter hun veldig stødig. Den koster bare 150-200 kr, tror jeg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 vi arvet en vi..så var heldige! jeg prøvde å sette min oppi da han var 6,5 mnd..men han trengte litt trening, for han heiv seg mot skjea, så den kom litt bak i halsen noen ganger! nå er han litt over 7mnd, og han sitter "som en prest" i den:) spiser frokost og kveldsmat i den:) vi har en fisher prise "liggestol" som vi brukte fra han var nyfødt!
Mamma'n til Elias Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Vi har stokke tripp trapp stol og er veldig fornøyd med den. Elias elsker å sitte i den:)
-Juno- Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Når snuppa var 6 mnd begynte hun å bruke tripp trapp stolen til stokke. Er kjempe fornøyd, anbefales:-) Kjøpte først den stolen som kan være lav, med brett forran, eller høy. (Kjeeempe dårlig til å forklare:-/ Håper du skjønner hvilken jeg mener..) Var ikke fornøyd med den, står nesten ubrukt på loftet.. Var heldigvis ikke dyr, men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå