Gå til innhold

Juni: Hjelpe meg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

begynner nesten å tro at eg er gravid igjen!! De sier jo at det skal litt til å bli gravid etter fødsel, spesielt visst en fullammer, men no er eg litt bekymra..Eg fullammer, men her hin kvelden kunne eg kjenne som om det sparker, eller sånne rykninger som ligner spark! Mannen min fikk kjenne etter, sånn at eg ikke skulle virke helt hyponkonder, og han kjente det han og! Har kjent det igjen i går kveld og litt i dag og, så hva annet kan det liksom være?? Vi har brukt beskyttelse hver gang, men det er jo ikke 100% sikkert, så no begynner eg jammen meg å lure på om det kan være tilfelle!! Eg forguder å være mor, det er ikke det, men vi er ikke klar for å få en liten til...Tok en graviditetstest her for en liten stund siden, når mageprob oppstod..1-2 mnd siden, og då var testen negativ...Tenkte ikke mer over det etter det, for som sagt vi har jo vært ganske så forsiktige...Men no er det nesten sånn at eg må kjøpe meg en ny test, men kvir meg litt til det og...Å få svaret altså, men det er jo tross alt bedre å vite..! Eg har foreløpig ikke fått igjen mensen, men den kan jo utebli i over 6 mnd??! Noen som har opplevd det samme? Tenker då på at de er litt kvalme, reagerer på ting som de gjerne ikke har reagert på tidligere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...