Gå til innhold

Dere som har brukt/bruker Pergotime...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble også gravid etter første pergokuren, men mistet dessverre igjen. Vet ikke når jeg hadde EL. Nå er jeg på dag 15 etter min tredje kur. Bruker el-tester, men vet ikke hvor mye jeg kan stole på de. Prøver å ha sex ca annehver dag nå rundt el-tider.

Det er visst vanlig å få el litt senere enn normalt når man har tatt Pergo, men dette kan sikkert variere.

To doble pergokurer. Forts ikke gravid. El på dag 14 første gang, dag 15 andre gang.

Skulle egentlig gått på kur denne mnd også. Men skal på lap den 14. desember og har forventet el to dager før. Vil ikke "sløse" bort kuren. Når lap`n mest sannsynlig vil ødelegge et evt befrukta egg.

Så da sparer jeg den til neste mnd og håper på en flott gave i slutten av januar!!!

Lykke til. Håper du lykkes på første forsøk!

Annonse

Jeg fikk EL på dag 21, altså 12 dager etter siste tablett. Er på min tredje kur. Finner ut om jeg er gravid om en uke, men jeg har ikke så store forhåpninger. Pergo er ikke den mest virkningsfulle hormonbehandlingen, men den hjelper for noen.

Gyn min hadde ikke sånn kjempestor tro på at Pergo skulle hjelpe meg. Han sa den hjelper for noen. Jeg får EL nå, og det hadde jeg ikke før, så det er jo en begynnelse. Men det skal mer til for å bli gravid enn EL. Det er jo en grunn til at folk som har EL fra før blir gravide når de går på Pergo i tillegg. De får liksom dobbelt opp med hormoner. Hormonsprøyter som du får ved AIH eller ved prøverør er bedre, men de er også sterkere, med flere bivirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...