mamma1980 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 barnet mitt er tre år i februar. han er ganske forstandig til alderen. men det jeg lurte på hva om han er stor nok til en enkeltseng i høyden. se : http://www.bohus.no/default.asp?page=597&product=3347&p3347_v=1 dette er en seng som likner køyeseng men som ikke er full så høy som køyeseng. kommer dere ikke inn på siden så har den et lite skap under senga og kan trekke ut et bord. denne senga kan han vokse i men er han for liten ? Og burde det være noe problem å gjøre han vant til denne sengen pga er no litt opp i lufta enn vanlig seng liksom.....
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Vi kjøpte noe lignende til jenta vår, og hun begynte å bruke den rett før hun var 3 år. Og det gikk kjempe greit, ingen problemer hos oss i hvertfall.)
mamma1980 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 ok godt å høre takk for svar :-D
kat Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 vi kjøpte slik seng på 2 års dagen. kjempe stas her det hvertfall
mamma1980 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 :-D har bestilt senga og kommer til hjemmet levert på døren om to uker hihi gleder meg nå det skal bli spennende å se. han liker deen sikkert og siden dere har erfart positivt på det så går det nok bare bra :-D
mamman&andrea Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Nevøen min fikk sånn køyseng med rom under rett før han ble to år. Aldri falt utav
mamma1980 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 det var godt å høre for det var også det jeg tenkte på om jeg måtte bygge noe ekstra i høyden til sengehest liksom. men da trenger jeg ikke tenke på det :-D tenkte å spikre en plate med sider ekstra heh for at han kan ha bøker flaske o.l på slik at han ikke søler i senga slik at han blir bøt (vann) og at han rekker bøkene sine hehe. er dette lurt eller dumt ? takk for at dere svarer :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå