Gå til innhold

månedslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann

flere som skal ha i slutten a juli?

har ikke fått d bekrefta, men tror jeg har termin 31 juli, e såååå lenge til... alle her e jo kommen lengre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Er ikke så langt unna deg, må vente til jeg har vært på UL med å si helt eksakt, men etter mine beregninger er det mellom 20 og 30 juli.

Skrevet

jeg har 29 juli =) Leeenge til ja :P Jeg som ikke eier tålmodighet =)

Skrevet

okei,, ikke av den tålmodige typen jeg heller....

bare håper at de finner ut at min dato er feil når jeg omsider kommer meg i ultralyd - sånn at det korter litt ned i alle fall.... :)

Skrevet

Ja, jeg har termin 30.juli.. det er jo kjeeempe lenge til! gleder meg til over 12 uker iallefall, så slipper forhåpentligvis den kvalmen...

Skrevet

:) ikke kjent noe særlig til kvalmen enda, lurer på om jeg er av prosenten som ikke blir kvalm...? begynner på min uke 7 i mårra, så vi får se. kjøpt ei ny bok i dag. svangerskapet - uke for uke. ifølge den boka er min termin 29 juli i stedet for 31 juli. hmmm. vel - har vel ikke så mye å si siden så få får "på rett dag". blir det tvillinger får en jo uansett flere uker før. (har eneggede tvillinger på begge sider (pappa er tvilling og typen sin pappa har tvillingsøstre) hadde vært morro med tvillinger :)

men ska være glad så lenge d blir en i alle fall :)))

Skrevet

Hei, hei...jeg har termin 30 juli.... men for min del er jeg glad det er en stund til...har en liten sønn som trenger all min oppmerksomhet...Han er jo bare 8 mnd gullet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...