Ingenting Tingeling Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Hva synes dere om dette navnet? Noen assosiasjoner? Tenker også en del på navn som Rikke, Iben, Erika, Ylva. Hva synes dere? Noen med bedre forslag? Synes at dette er kjempevanskelig, setter pris på forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 jeg har flere av de samme navnene som deg på min liste (men vi måtte legge vekk jentenavnlista da det viste seg at vi får gutt ) Vi hadde vel bestemt oss for Alma Josefine, Alma Fredrikke eller Alma Oline dersom det kom en jente. Ellers hadde vi navn som Hennie, Rakel og Johanne på lista. Det er utrolig mange vakre jentenavn, værre med gutt gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexandriah Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 hei. jeg tenkte også på josefine før vi fant ut at det var gutt. andre fine navn: albertine, lucia, andrea, isabelle/isabella, anabelle, alexandra(mitt navn:) ) lykke til m navnevalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 Josefine er fint, det samme er Rikke og Ylva. Iben og Erika er ikke så fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, Josefine er ikke fint. Ser for meg en mus... De andre forslagene dine var mye finere og spesilet Ylva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Helt enig med Mook.. Josefine er en kanin på et brød... litt barnetv navn! Ylva er nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 30. november 2006 #7 Del Skrevet 30. november 2006 Kanin var det ja... Rikke er også veldig fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 30. november 2006 #8 Del Skrevet 30. november 2006 Enig igjen... Rikke og Ulrikke er veldig fine navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #9 Del Skrevet 1. desember 2006 Josefine er et kjempekoselig og veldig fint navn! Liker det kjempegodt! Og det er fremdeles det fineste av alle de andre du sier også. Uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingenting Tingeling Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 1. desember 2006 Godt å få noen andres mening også. Litt synd at jeg også nå begynner å assosiere navnet med noe barne-tv-aktig. Æsj! Dette er som sagt vanskelig, glad vi har noen måneder igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå