Gå til innhold

Noen som har testet neg på ikm, men vært gravide likevell?

Anbefalte innlegg

Tror ikm var mandag, men testet neg både lørdagen før og mandagen. likevell har dustete tr ikke dukket opp. Slo fra meg baby denne pp selv om jeg hadde vært veldig optimistisk pga ømme pupper. Men nå begynner jeg å lure! Har fremdeles ømme pupper, spes. brystvortene (unnskyld detaljene). Har fra tid til annen stikk i ene siden, faktisk begge, men en av gangen og mest venstre. Nederst i magen føles "stivt" av mangel på et bedre ord... I tillegg er jeg trøtt, spesielt tørr i øynene og stadig lett hodepine. Noen ideer? Vil gjerne at tanta skal komme så vi kan sette igang en ny pp. Tok ut p-stav før denne pp, så det kan kanskje endre hele syklusen?

Fortsetter under...

Hei Kajada:) Jeg har ikke erfart dette selv, men har lest mange her inne på bim som har testet negativt på ikm-dagen, men positivt noen dager etter, og vært gravid!! Så du får bare smøre deg med tålmodighet og teste igjen om ett par dager. Så lenge tr ikke har kommet, er det håp vet du=) Masse lykke til:o)

Takk:) Dere er både søte og snille:)

Skal på julebord i morgen kveld så jeg tester sikkert i morgen tidlig. Da jeg gikk gravid med sønnen min var det ikke planlagt, så da testet jeg ikke før to uker etter... Dermed vet jeg ikke om jeg viser tidlig eller sent..

Annonse

Hei:) Jeg testet negativt 2 dager etter antatt IKM. Nå har det gått en uke, og siden mensen ennå ikke har kommet testet jeg i sted og der stod det: GRAVID. Det er altså håp så lenge tr ikke har banket på døren:)

Jeg testet positivt 2 uker etter IKM.

På IKM dagen var den helt negativ, men jeg kjente at jeg hadde litt stikksmerter i sidene, oppblåst mage, vekslet mellom hard og lös mage også..Tisset oftere, småkvalm, ömmere bryst etterhvert (de var ikke ömme i det hele tatt på IKM dagen), hodepine, hovent og hardt nederst i magen...

På dag 9 fikk jeg svaaaak strimmel, måtte holde den mot lyset for å se streken, dag 11 litt sterkere, dag 12 enda litt sterkere strimmel men fortsatt veldig svak, så jeg satset på en CB og den var positiv :)

Testet med strimmel et par dager etter CB igjen og streken var faktisk ganske sterk på den også, ca 16-17 dager etter IKM :)

Så alt er mulig :)

høres ut som meg, det der...bortsett fra det med pos. test:)

Har for det meste hard (veldig) hard mage, noe som er veldig unormalt og plutselig, på tirsdag var den helt løs, så hard igjen. Vondt i hode, bare litt, nesten hver dag og veldig trøtt! skal teste igjen i morgen med cb digital...(testet med det lørdag og mandag også, da...)

Ja, jeg testet neg med CB på ikm første gang jeg var gravid, men da tr ikke kom, testet jeg med QR et par dager senere - positivt! (oj, det ble mange forkortelser i én setning!)

Synes det høres ut som om du er gravid, jeg...

Jeg testet faktisk negativt hele 10 dager etter forventet mens så da slo jeg fra meg hele tanken. Så jeg fant det ut på en rutinemessig GU nesten 3 uker etter forventet mens. Så det er tydeligvis mulig at ting kan ta lang tid... Nå skal det sies at det ble abort for min del siden tidspunktet absolutt ikke passet.. Masse lykke til! Jeg hadde også stikninger og etterhvert ømme og voksende pupper så det høres jo lovende ut for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...