Mamman til Pusegutt og bror Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Var på sykehuset for å bli satt i gang i dag tidlig, men måtte dra hjem igjen pga "akutte tilfeller". Kjedelig når man har innstilt seg på at i dag skjer det. Er fire dager over termin nå, og vil bare ha ting overstått fortest mulig. Gikk 17 dager over sist, det er derfor jeg slipper å gå så lenge denne gangen. Men i morgen ble jeg lovet at det skulle skje! Står da øverst på listen. Lykke til til alle andre fødeklare her inne. Håper deres fødsler starter av seg selv.
Abracadabra Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hei Mamman til Pusegutt! Så spennende i morgen da! Kan skjønne det er irriterende å måtte dra hjem igjen, skulle ikke tro det var lov engang - tror jeg hadde besvimt av skuffelse, hehe. Jeg er nå bare én liten dag over termin jeg da, og synes det holder lenge jeg! Ingen baby på meg heller i dag. Har vært på shopping med min mor i fem timer, pust pes, så nå skal jeg innta sofaen ja! Kanskje all gåingen i dag fører til litt action i kveld? Spørs vel det. ;-) Håper vi begge får møte passasjerene våre snart. ;-) Lykke til i morgen!
Mamman til Pusegutt og bror Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Hei! Takk for det. Var ganske skuffet, ja, men slik er livet. Da vi kom hjem, ble jeg liggende på sofaen i fire timer og sov og sløvet, helt giddesløs. Mannen min hentet guttungen i barnehagen, og jeg kviknet til etterhvert. Lagde middag og lekte litt. Så begynte jeg å ta helt av. Vasket to maskiner med klær. Skiftet på senga til gutten min og på vår seng. Støvsuget så hele leiligheten. Nå har jeg hatt ganske store smerter i nedre del av magen i litt over en time. Vet ikke om det kommer av alt husarbeidet, og tør ikke håpe at det er noe mer enn falsk alarm, men det hadde vært fint! Vil jo helst slippe å bli satt igang igjen. Men uansett hva som skjer i natt, settes jeg jo igang i morgen. Er så nysgjerrig på den lille aktive ungen inni meg. Håper du slipper å vente stort lenger. Unner INGEN å gå over tiden!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå