Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 har en venninnegjeng ,med meg selv er vi fem stykker.Vi har holdt sammen siden barneskolen.En ting som plager meg,kanskje dere synes det er dumt å henge seg opp i det,men kan ikke noe for å føle meg oversett og ikke så viktig for dem.Hadde bursdag for en stund siden,men tre av de kunne ikke engang sende meg en hilsen.jeg er så lei meg for det,og føler de bare overser meg.helt til i fjor pleide vi å kjøpe gaver til hverandre og,jeg har bursdag sist på året av oss fem,jeg fikk ikke noen gave fra de tilbake.jeg har sendt en hilsen til de alle i år,på dagen dems,men jeg fikk kun hilsen fra ei av de i år..er dette en barnslig ting å reagere for eller har jeg rett å være litt lei meg?blir jo litt barnslig og da,for nå driver jeg å skal skrive julekort,men har liksom ikke noen veldig stor interesse i å sende til de.
Cat&Gullungene Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg synes ikke du er barnslig, det er jo ikke noe stas å bli glemt eller oversett uansett alder. Men det spørs selvsagt hvor gode venninner de er.
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Nei, syns ikkje du er barnslig. Hadde nok følt meg litt såra eg og, om det var meg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 dette hadde nok jeg også følt meg litt såra over! Ta det opp med dem å spør om det er noe som er galt! Er jo ikke normalt å bli oversett av veninner! Jeg ville tatt en prat med dem og spurt om det var noe de mente jeg burde forandre på, også tatt det der etter! ikke lett dette nei..et veldig sårt tema! men sender deg en bursdagsklem jeg ihvertfall!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå