**synne** Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har vaska gulvet i hele 2 etg, vaska stuevinduene og rutene i dørene, vaska badet, en maskin med klær, funnet frem duker og adventstaker og stjerne fra loftet, vannet blomster, bakt 6 brett med julekaker (ok, var bare en sort, men...) Sydd ferdig snuppa sin julekalender, Tørka støv i 2 etg, og vaska trappa!!! Og midt oppi alt så kom elektriker innom for å legge varmekabler på det nye badet vårt! Puh!! Og så skal vi ha juleverksted i kveld her... Det ble en riktig så produktiv dag dette!! Og jeg som ikke skulle gjøre noe i dag... hehe.. bra det er noen som inspirerer her inne! (Jeg "kappa" med noen på skravle om å bli ferdig med julevasken på 5 timer... -men hørte ikke mer fra de..) Ble halvferdig jeg da.. Får ta underetasjen neste uke... Og det kommer nok mer å vaske før jul.. hehe.. men greit å være i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja det var skikkelig produktivitet du. Tok helt av i går du ser eg - men så godt å få det gjort. Her må eg rydde og vaske hver dag nesten - så noe grundig julevask blir det vel kanskje ikke i år. Har ikke mye å rydde eller vaske - det er det som me roter og skitner per dag. Spennende med mer juleversket - får ta meg en tur på hjemmesiden din igjen senere eg da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, regner med at det kommer noen nye bilder over helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå