Gå til innhold

April: Halvferdig med julevasken! ;)

**synne**

Anbefalte innlegg

Jeg har vaska gulvet i hele 2 etg, vaska stuevinduene og rutene i dørene, vaska badet, en maskin med klær, funnet frem duker og adventstaker og stjerne fra loftet, vannet blomster, bakt 6 brett med julekaker (ok, var bare en sort, men...) Sydd ferdig snuppa sin julekalender, Tørka støv i 2 etg, og vaska trappa!!! Og midt oppi alt så kom elektriker innom for å legge varmekabler på det nye badet vårt! :)

Puh!! Og så skal vi ha juleverksted i kveld her... :) Det ble en riktig så produktiv dag dette!! Og jeg som ikke skulle gjøre noe i dag... hehe.. bra det er noen som inspirerer her inne! ;) (Jeg "kappa" med noen på skravle om å bli ferdig med julevasken på 5 timer... -men hørte ikke mer fra de..) Ble halvferdig jeg da.. Får ta underetasjen neste uke... Og det kommer nok mer å vaske før jul.. hehe.. men greit å være i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var skikkelig produktivitet du.

Tok helt av i går du ser eg - men så godt å få det gjort.

Her må eg rydde og vaske hver dag nesten - så noe grundig julevask blir det vel kanskje ikke i år. Har ikke mye å rydde eller vaske - det er det som me roter og skitner per dag.

Spennende med mer juleversket - får ta meg en tur på hjemmesiden din igjen senere eg da vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...