Gå til innhold

Grinete baby etter 3 mnd kontroll..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på 3 mnd kontroll for noen dager siden, etter det så har vesla vært veldig grinete. Det virker som om hun bare vil være i fred og sove. Hun vil ikke engang ha pupp så mye som før. I går kveld begynte hun bare å grine ved puppen, så ga jeg henne til slutt smokken og koste med henne på fanget, og da sovnet hun. Ellers virker hun helt fin. Ikke noe varm eller noe annet galt..

Noen som har det som oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk hun vaksiner?

Skrevet

ja, min lille var også veldig grinete etter 3 mnd kontrollen. men jeg tror det kom av vaksinen. det tok et par dager, så var han "normal" igjen :)

Skrevet

Ja, hun fikk vaksiner. Det er vel derfor da.. Helsesøster sa ikke noe om det, sa bare at noen fikk feber.. Men det er vel kanskje logisk!

Skrevet

Hvis allmenntilstanden har vært unormal i flere dager, tror jeg at jeg ville latt fastlegen sett på henne. Men nå vet ikke jeg hva du mener med "grinete" da.

Skrevet

Nei, det er nok ikke så alvorlig. Bare veldig trett, og gråter lettere enn ellers. Det er det med puppen som jeg reagerte på, hun er alltid så glad i melk. Får satse på at det går over, siden det er vanlig at babyene er litt grinete etter vaksiner så er det vel bare det!

Skrevet

Det kan jo hende at det er tilfeldig at hun har mindre matlyst også,det skjer jo så mye med knøttene når de er små...

Skrevet

Det skal gi seg etter 2 dagers tid. Ikke unormalt at de blir litt slappere, grinete, mindre matlyst, feber, feberkramper osv. Er du veldig beskymra, råder jeg deg til å ta en tlf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...