Gå til innhold

Heisann meg35 :) spår du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann mamzn:) ja jeg spår i tarotkort og bruker englekort, men det å spå om eventuelle graviditeter, når folk er i en sårbar prøveperiode gjør jeg ikke. Jeg legger kort på andre ting og ja det hender jeg får opp kort jeg tolker som graviditet... men kortene kan også bety andre ting som går på dette med fruktbarhet, vekst osv. Det at jeg ikke vil spå om du blir gravid innen en hvis tid handler for meg også mye om etikk. Mange sliter og det kan være medisinske grunner til at graviditeten lar vente på seg. Og da er ikke tarotkort eller andre ting de riktige å spørre... Skjønner????? Håper dere har forståelse for dette. Legger gjerne kjærlighetslegg, økonomiske spm og generelle legg. Men direkte spm som går på graviditet og når.... Nei det vil jeg ikke. Jeg tar fram kortene bare når jeg har lyst og spår de min indre stemme sier at jeg har noe å bidra til. Å spå kjønn på de som allerede er gravid er helt greit, da jeg har kort som symboliserer for MEG jente eller gutt....Klem

Litt generellt altså hehe...? ja det kan jeg gjøre. men ikke akkurat nå. det tar litt tid. Skal se om jeg får lyst i løpet av kvelden/natten. men et spm? du vil vel ikke at legget ditt blir lagt ut her? kan jo bli litt personlig da vettu... å hva er stjernetegnet ditt?

Annonse

for din del hadde nok det vært det beste.... men det er ikke så lurt å legge ut hverken navn eller epost adresse her. hvis du da ikke har en som er litt anonym da? min inneholder navnet mitt så jeg vil ikke legge den ut her. alternativet er å legge tolkningen her, jeg kan jo bare legge ut litt kort hvis du vil? men utbyttat da??? vet ikke jeg? Opp til deg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...