Gå til innhold

Blir ALDRI klok.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

på den lille jenta mi!!!!!!!! Nå har ho nekta puppen mer eller mindre i 4-5 mnd...., den siste måneden har det bare minket og minket med melk, så nå hadde jeg da bestemt meg for at jeg skulle avslutte denne "kampen" for godt...rett og slett pakke bort puppen. Var egentlig fornøyd da jeg endelig hadde klart å tå denne avgjørelsen.

Men igår og idag har hun ikke ville ha noe annet enn nettopp puppen..........- grøt,middag , frutti - ingenting annet enn pupp vil hun ha!!!!!

Men det snur vel fort igjen........kan bare ikke skjønne meg på henne....nå merker jeg jo også at jeg har fått mye mer melk igjen, og det er jo forsåvidt bra hvis denne trenden skal fortsette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - kanskje godt det ble endring i planene? Hvor gammel er hun?

Anbefaler deg å lese om brystvegring på www.ammehjelpen.no!

Skrevet

Ååå er du ikke glad da? Jeg hadde puppenekt i to uker, og var sååå glad når det ga seg! Mystisk er det, vet enda ikke hvorfor det skjedde..

Kanskje barnet ditt har en sjette sans, he he:-)

Skrevet

Hun er 7 mnd!! Tror jeg har lest og prøvd absolutt alle råd angående puppenekten....her har det vel aldri gått helt over....hatt noen greie perioder, men vi har alltid havnet tilbake igjen...!

Men den siste mnd har vært værre enn værst, så jeg hadde belaget meg på (og syntes også det var litt godt) at nå var det slutt.

Men,men da var det fram med puppan igjen ;)

Skrevet

hehe, har "fulgt" puppenekten deres her på sidene, høres ut som ei bestemt lita tulle! Synes det er så fantastisk hvordan de kan ha så personlighet når de er så små. Selv om det selvsagt er plagsomt med puppenekt..

Vi har og en som nekter puppen, løsningen her er å legge han i vår seng på dagkvilene og amme han sovende. Eller bærer og ammer. Ikke særlig praktisk, men fungerer *bank i bordet* ;)

Skrevet

JA...hun er SÅ bestemt !! Ifølge pappan sin så er hun "mamma opp av dage", hehe ;)

Skrevet

Vet du; sånn har det plutseli blitt her også:) Endeli litt kos med ammingen...hehe... de er merkelige!! Han er fem mnd foressten og amminga har vært ett slit heeeele tia!

Skrevet

Du går sånn utrolig i fjummsi's fotspor her... Og hun ammer enda, barnet er snart året!

Skrevet

Får håpe vi får samme skjebne da ;) Men kjenner jeg denne tøtta rett, så er vi tilbake i samme gamle spor igjen til uka! Men hun tar stadig nye avgjørelser, så det er jo lov til å håpe ;) Her er det ihvertfall ikke jeg som bestemmer lengre.........:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...