Lapez Skrevet 1. desember 2006 #77 Skrevet 1. desember 2006 hahahaha=D Å her fortsetter vi akkurat hvor vi slapp ser jeg! hahaha dere gir meg lattiser hver eneste dag!!
Cbabe med lille mannen Skrevet 2. desember 2006 #79 Skrevet 2. desember 2006 Gud bedre meg...............................har dere ikke annet å gjøre på?????
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #80 Skrevet 2. desember 2006 Ser man det, ser man det!! Borte en liten stund og her diskuteres det vilt om oss jenter som har prompehumor!! Må bare takke for oppmerksomheten jeg HI:) Er kjempekoselig at du og flere her bruker sååå mye tid på å skrive om oss humordamene!! Tar det virkelig som et kompliment!! Takker og bukker!!
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #81 Skrevet 3. desember 2006 Er det virkelig mulig å bli så stygge med hverandre? Nå må alle ta seg kraftig sammen. Dere sårer jo hverandre.... Hver sin lyst. Personlig har jeg heller ingen sans for: "hvilken farge har dere på kusehåra" osv. Og jeg blir dritlei av å stadig se disse overskriftene, men nå styrer jeg bare unna. Grisegjengen har i tillegg begynt å merke trådene sine med BIM`s Hells Angels, så nå vet jeg hvor jeg ikke skal inn. Ta hverandre i henda nå og respekter ulikhetene. BIM speiler jo samfunnet ellers, det finnes tullinger og det finnes de andre som ikke er tullinger...... En helt annen ting er at BIM burde fjernet muligheten til å være anonym. Mye lettere å oppføre seg bedritent da bak anonymsignaturen.
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #82 Skrevet 3. desember 2006 Blir ikke kvalm av de trådene... Ler bare..... Får opp stemningen enkelte ganger. Hehehehehe Du trenger jo ikke lese de. Bare overse de da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå