Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #51 Skrevet 30. november 2006 Helt enig med deg. Jeg synes det er utrolig at det går an å lire av seg så utrolig mye piss. Det er selvfølgelig lov å si hva man vil her inne, men man kan vel prøve å beherske seg littegrann. Synes det som en annen skrev i denne tråden også, er veldig tydelig at noen av disse jentene er veldig unge. Bare det å kalle damer som er rundt 30 for gamle kjerringer...vel.... for å si det sånn- jeg er over 30. Føler at jeg er passe voksen og passe barnslig, og jeg vet jeg har modnet utrolig mye siden den gang jeg var rundt 20.... Selvom jeg da trodde jeg var voksen ogalt det der.... men det er vel sånnt de vil forstå med tiden. Folkevett og allmen god oppførsel er vel noe alle her inne burde utøve. Vil man diskutere ting som størrelse på peniser etc. kan man vel bytte mailadresser og snakke om det der- i steden for å sette inn egne tråder her om slike... ja rett og slett unødvendige ting. Jeg vil ikke si jeg er prippen, men litt fornuft har jeg i alle fall vært så heldig å få utdelt her i livet. Det er lov å bruke hue. Håper det er flere av oss "gamle tanter" på 30 + her som jeg kan snakke med her. Ha en fin kveld jenter! P.s. Og ja, jeg signerer med anonym- det er også en folkerett og jeg får sikkert masse piss pga det, men men....
Gjest Skrevet 30. november 2006 #52 Skrevet 30. november 2006 Har ikke ord for hva jeg føler for sånne personer som deg....!
Lapez Skrevet 30. november 2006 #53 Skrevet 30. november 2006 Jeg mener OVERHODET ikke at de over 30 er kjerringer jeg, jeg mener kun at de fra et visst bimtreff som var i Trondheim er det, som jeg skrev, to nick, de er nesten og over 30, regner med at den anonyme også var på dette bimtreffet og siktet til de? Kjenner mange over 30 som er unge til sinns og råstilige freshe spreke damer, men disse som startet tråden her, for å henge ut oss på måten der, de er et kapittel for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #54 Skrevet 30. november 2006 Sånne personer som meg? Du vet INGENTING om meg. så du bør kanskje være litt forsiktig med å sette folk i bås. Dere mener jo tydeligvis at dere er de eneste inne på BIM som har lov å skrive om hva dere vil. Dere blir møkksure hvis folk kommenterer trådene deres, men alle andre må jo og få skrive hva de vil? Og det går an å tenke seg om før man plaprer om alt inne på disse sidene....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #55 Skrevet 30. november 2006 Sikkert ikke rart at mannen din ville blitt såra hvis vi snakka om fyrstikka hans!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #56 Skrevet 30. november 2006 Ærlig talt, enn å alge en tråd bare for å si hvor barnslige man er, hvis vi andre er så barnslige her inne, hva om dere hvertfall kan være voksne da, og la være å kommentere det, men heller overse barnslighetene?
Maja78 Skrevet 30. november 2006 #57 Skrevet 30. november 2006 hmmm,da går jeg og måler tyngden og fargen på bæsjen,før jeg hopper i dusjen for å barbere musa.....så må jeg jo finne meg en mann med fyrstikk-pikk...bare sånn at jeg kan komme med erfaring og sånn Herregud,folk må vel få lov til å skrive om hva de vil....iallefall på skravle. Syns de innleggene kan være artige å lese,og de som ikke faller helt i smak,rygger jeg heller unna. Tror ikke jeg har svart på noen av de innlegga,men kan iallefall garantere at jeg har hatt mang en god latter. Hilsen meg som sikkert blir hengt nå,men nekter å være Anonym
Gjest Skrevet 30. november 2006 #58 Skrevet 30. november 2006 Herligheten, hva dreier egentlig dette seg om egentlig? Her blir man hengt ut som kjerring og prippen og gudene vet hva bare man er borte noen timer.. Hva er det egentlig som feiler deg LaPez? Du må jo ha store problemer! For ikke lenge hengte du ut Liiiten her inne, og nå går du løs på meg og Krølle.. Hva har egentlig du med å heve deg over alle andre? Er du så mye bedre enn oss?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #59 Skrevet 30. november 2006 svarer deg her heller jeg.. så venninnene dine slipper å lete etter svare mitt. hehe, feiler meg? Det er ingenting som feiler meg. Å jeg har aldri sagt at jeg er bedre enn noen av dere, men ja, jeg synes dere er noen typiske " kjerrringer... mer er det ikke liksom... <#>LaPez+Prinsessa<#>
Lapez Skrevet 30. november 2006 #60 Skrevet 30. november 2006 hahahaha det var noen som KOPIERTE svaret mitt for å legge det ut her, og deretter signere med anonym!!!! er det muuuuliiiii
Gjest Skrevet 30. november 2006 #61 Skrevet 30. november 2006 LATTERLIG.... Stygge anonymtroll! Gå vekk! Det lukter av deg! *holdesegfornesa*
Gjest Skrevet 30. november 2006 #62 Skrevet 30. november 2006 Ja er det så rart da? Når en stiller åpne spørsmål, så er det vel rett og rimelig at alle får se hva man svarer? Dumt å snike inn svaret sitt inn i en annen tråd..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 30. november 2006 #63 Skrevet 30. november 2006 Hehe, blir jo bare mer morro for hver time som går denne tråden! Død over anonymknappen!!!!
Lapez Skrevet 30. november 2006 #64 Skrevet 30. november 2006 hahaha hadde ingenting med det å gjøre, tenkte at det ble myyye lettere for dere hvis jeg svarte på tråden DERES, istedet for at du må si til resten av kjerringvennene dine: "gå å se hva lapez svarte på spm mitt da"??
Krølle79 Skrevet 30. november 2006 #65 Skrevet 30. november 2006 Synes nesten jeg må lage et innlegg her jeg også.. Ikke at jeg hadde tenkt å blande meg inn i debatten, men når JEG blir uthengt, da svarer jeg! Det får da faen salte meg være måte på frekkhet!! Verken jeg ELLER Mars-Spire har starta den tråden her, ei heller skrevet noen innlegg! Synes dere er sylfrekke som slenger dette på oss når det er ubegrunnet! Det eneste jeg har kommentert ifht denne tråden er på en annen tråd, hvor jeg påpekte at jeg måtte smile litt av hovedinnlegget, og at jeg syntes det hele blir litt dumt.. That's it.. LaPez og Chanzei; den greia fra et tidligere Bim-treff mener jeg da vitterligen å huske at dere hadde "lagt død" og at dere var "ferdige med hele greia", men det er dere da tydeligvis ikke... Så jeg kan da så gjerne skrive litt mer..; Jeg har faktisk tatt det opp med begge dere to tidligere det dere oppfattet hendte den kvelden OG beklaget dersom dere ble støtt på en eller annen måte, da det SLETTES ikke var intensjonen min.... OG bare så det er sagt, kan ikke erindre at jeg har fått så mye svar på det (joda, litt fra deg LaPez, husker det ).... Forklaringer har jeg gitt og unnskyldninger, men ikke faen om jeg har fått respons tilbake.. Så får jeg bare være ei kjerring, da (er 27), men jeg har i allefall nådd et visst modenhetsnivå som gjør at jeg sier det jeg mener, tar selvkritikk der jeg fortjener det, men ikke minst, sier fra når jeg føler meg urettferdig behandlet... Mulig dette er "kjerringfakter", men da er vel dette noe som følger med det å nærme seg de gylne 30...
Gjest Skrevet 30. november 2006 #66 Skrevet 30. november 2006 "gå å se hva lapez svarte på spm mitt da"?? Snakk om å være fjortis! -jeg har aaaaalrdi opplevd maken! Og hvorfor er det alltid baare deg og C som sitter på denne måten her... Jeg kan ikke se at andre slenger slike spydigheter rundt seg, bortsett fra anonyme. Det er ikke en gang vi som har starta denne tråden! Du oppfører deg som en keiserinne her inne "Jeg eier BIM" -holdning de lux! Stempler folk som du selv vil, angriper uten mening, og er spydig med hensikt til å såre.. Du er jo direkte vemmelig du..
Tinepia Skrevet 30. november 2006 #67 Skrevet 30. november 2006 Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha.... Synes ikke noen av dere er noe bedre en den andre jeg! Må jo bare le av alle disse tåpelige innleggene... Hilsen meg på 28 år!
Krølle79 Skrevet 30. november 2006 #68 Skrevet 30. november 2006 Hehe.. Nei.. Det verste er jo at man lar seg provosere, vettu.. Spesielt sent på kvelden etter en lang, slitsom og hormonellfyllt dag... så jeg er nok like "god" i dag, jeg.. c¨,)
Morango 29.05.2007 Skrevet 30. november 2006 #69 Skrevet 30. november 2006 Gi dere mens leken er god jenter. De som er sensitive for intimdabatten unngår å lese å la seg provosere og dere som lager intimdebattene kan kose dere med dem. Alle er ulike, men en ting HI. Du trenger ikke henge ut noen med nick på 2.trimester. Jeg kjenner ingen av de jentene du refererer til, men det er av liten hensikt å skape uro blandt alle oss på BiM. Tror ikke det er derfor forumene ble opprettet.
Lapez Skrevet 1. desember 2006 #70 Skrevet 1. desember 2006 fjortiss meg her og fjortiss meg der... Bruk et annet ord, du bruker jo det der hele tiden. Om jeg er så latterlig å "vemmelig" som du sier, kanskje du kan heve deg over meg, heller? så kan hvertfall du være voksen som er over 30. Å alt det du påstår her stemmer altså ikke. Nå er jeg ferdig med dere. Skal ikke svare på noe mer dritt fra dere, dere sa jo dere savnet karanglinga, vel...toma! Håper virkelig ikke jeg ender opp på føden med deg! Da ler jeg meg ihjel hvertfall...
selma07 og engel Skrevet 1. desember 2006 #71 Skrevet 1. desember 2006 Ha ha ha:-) Jeg hører egentlig til på 3. trimester, men måtte jo inn å lese dette... Godt å se at noen er mer engasjert i disse trådene enn meg.... He he... Utrolig hvor mye dritt dere greier å slenge til hverandre på kort tid.... Men jeg mener virkelig at det ikke kan være nødvenig å bli ufine å kalle hverandre for jævla kjærringer osv osv... Folk er forskjellige, jeg er 34 og gammel :-) Får A4 liv angst når jeg henger opp adventstjerne i vinduet.. men må innrømme at str på pikk til mannen ikke er noe jeg gidder diskutere her, ei heller om jeg har hår på legga, musa, i rumpa eller om fisen min lukter deilig eller stygt.. Men hver sin lyst... Jeg synes at det er litt barnslig, men det får stå for min regning... Men jeg tenker også at det må da være svært få temaer igjen av slikt kaliber?? Det er jo tatt grundig for seg av alle typer oster med og uten hår, barbering osv osv.. Kanskje vi kan diskutere utseende på ulike indre organer? Men jeg er enig i at folk kanskje ikke skulle bruke anonym knappen, og at Bim kanskje også kan romme graviditetsrelaterte tråder.. Ikke bare håret i rumpa til folk... Men ellers ha en strålende dag folkens:-) Det er fredag:-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #72 Skrevet 1. desember 2006 Ja! det er puledag i da!, først skal jeg fise, så skal jeg drite en bæsj på hvertfall 500g, så skal jeg barberer hufsa, leggene, håret i rompa, dusje, å pule karen så det joomer;)
selma07 og engel Skrevet 1. desember 2006 #73 Skrevet 1. desember 2006 Nei du tar feil, det er verdens aids dag idag...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #75 Skrevet 1. desember 2006 he, he, men det spiller ingen rolle for meg, for på helsekortet mitt står det jeg ikke har aids! he, he, så jeg skal pule;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå