Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #26 Skrevet 30. november 2006 Er det virkelig mulig å ikke ha annet å gjøre enn å terge folk på den måten der, lage en tråd bare for å si det der? jeg er ikke med på "morotrådene" men blir alldeles ikke kvalm over at det eksisterer slike tråder, er bare å la være å lese. Vi er over 2000 brukere her inne.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #27 Skrevet 30. november 2006 Nei, det er utrolig bra vi alle er forskjellig.For bare håpe for barna at de fleste tar til fornuft når babien kommer.. de modner vel med åra... Jeg tør vedde på at dere ikke kommer til å lage slike tråder etter at babien kommer.. Jeg hadde skammet meg ovenfor mine barn, min familie, min kjære om jeg skulle brukt dagene på denne måten. Snakk om å rote bort tiden sin.. Hva med å klippe seg, og komme seg i jobb?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #28 Skrevet 30. november 2006 Pripne J.... kjerrringer!!! Enn å komme å si noe sånt? Dere kunne ikke si det på skravle da? STEMMER DET.. er ingen anonymknapp å skjule seg bak! For det er SÅ vanskelig å skjønne hvem dere er!!! NEI! Flere som dytter opp trådene våre, istede for å sitte å her å MUGGLE og klage over de som dere gjør! Vi er ikke så jævla selvhøytidelige og pripne som dere.. Alle kan ikke være så voksne som dere! Litt for voksne kanskje. Alderen?? Haha.. Hærregud.. Veit dere hvor gamle "vi" er?? Er vel bare jeg og Lapez som er under 20.. Resten nærmer seg 30! Og ja, vi kommer til å sitte å snakke sånt til barna våre å.. hvem gjør ikke det??! Hærregud... Tipper dere er av den typen som skjemmes i flere mnd etter å ha sluppet et fis og som bæsjer blomster!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #29 Skrevet 30. november 2006 Hoho.. -et typisk Chanzei innlegg. Rett i strupen med en gang!! Typen min kjenner typen din Malin.. De har sikkert mye å snakkes om når de treffes.. Verden er liten gitt. Vi kommer en tur til jul.
Teri & lille krabbe Skrevet 30. november 2006 #31 Skrevet 30. november 2006 Hehe... I motsetning til DEG som ikke bruker dagene som gravid på å bimme? Nei, vettu spar oss andre og følg dine egne råd. Har ikke skrevet i disse såkalte ekle trådene, men kan virkelig ikke skjønne hva det er å skamme seg over å lage litt moro for de som synes det er morsomt! Hvorfor i all verden er du på bim hvis du synes det er så skam å kaste bort tiden her inne? Får kose deg i skammekroken da, vedder på at du blir temmelig viggo der... Eller hva med å klippe deg og komme deg på jobb?
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 30. november 2006 #32 Skrevet 30. november 2006 Syns ikke det gjør noe jeg. Vil du ikke lese dem, så la vær å gå inn da vel! Litt artig må man få lov å ha det. Man er ikke voksen før man tør å være barnslig!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #33 Skrevet 30. november 2006 *puh* Godt å få ut!! Jeg skjønner ikke hva dere vil oppnå jeg
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #34 Skrevet 30. november 2006 Er fra Toten... Ikke han da, men jeg. Vi pleier å besøke slekt i romjula. Kom over hjemmesia di for en tid tilbake.. og typen min kjente igjen typen din... Vi venter små i Mai.. Har lest mye av innlegga dine..(ikke få av dem) og vet mye om deg kan du si.. hehe..
Gjest Skrevet 30. november 2006 #35 Skrevet 30. november 2006 Å hvor er så typen din fra? Gjør meg ingen verdens ting at du vet noe om meg.. Hadde jeg vært liiiiiiivredd for privatlivet mitt, hadde jeg aldri skrevet noe her.. Så du må nok lengre inn i skauen med den ja!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #36 Skrevet 30. november 2006 Har jeg truet deg på noe vis? Vi har det bare moro av å se "kjente" vi.... Vi har ikke tenkt å sladre vi..................................................
Gjest Skrevet 30. november 2006 #37 Skrevet 30. november 2006 Sladre alt du orker for min del! Hadde nok ikke skrevet på et åpent forum hvis jeg mener det hadde vært for personlig osv. Da kan jo du fortelle hvem du er da
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #38 Skrevet 30. november 2006 Må vel være greit at noen lager seg noen skravletråder her inne vel?? Ser det er noen som har sånne, men gidder ikke gå inn og lese hva dem skriver hele tiden. Må jo få fjase litt om sitt dem også. Det er jo tross alt ett åpent forum og dem må få snakke om det som gjelder dem.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 30. november 2006 #39 Skrevet 30. november 2006 Hehe, dette ble jo en morro tråd dette da HI! Drit en lang en i å lese innleggene hvis de plager deg da. Synes det er artig at noen gidder å lage slike tråder sånn at jeg kommer meg gjennom en kjedlig dag på jobben jeg da....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #40 Skrevet 30. november 2006 Ja ikke sant!! Står mye rart her noen ganger ja!! Fornuften lenge leve sier nå jeg!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. november 2006 #41 Skrevet 30. november 2006 Ja, jeg syns det er ekkelt. Liker det ikke i det hele tatt. Var ganske aktiv på skravle selv for bare litt siden. Men nå orker jeg knapt å lese der i det hele tatt. Greit med en tråd i ny og ne som man bare kan overse, men nå er det jo bare sånne ekle ting der jo, ikke er det advarsler i overskriftene heller. Tåpelig.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #42 Skrevet 30. november 2006 Jeg blir ikke kvalm av dem, men synes det begynner å ta litt av, så jeg hopper bare over dem nå, gidder ikke lese dem engang. Synes de det er så morsomt, så gjerne for meg, men det er ikke helt min type humor rett og slett, er overhode ikke prippen, har bare vokst fra slikt nå.
godiva med 3 gull Skrevet 30. november 2006 #43 Skrevet 30. november 2006 Synes nok det er noen av de mest harmløse trådene! De angriper jo faktisk ALDRI noen før de blir hakket på selv. Er ikke kjempe fan av kloakk humor selv, men veldig mye av det andre de skriver kan jeg meget godt hive meg med på. Er heller ikke prippen!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #44 Skrevet 30. november 2006 Helt ærlig så synes jeg en del av de trådene vra kvalme/ekle. jeg er litt prippen av meg, det kan jeg godt innrømme. Prøver å unngå de trådene, men av og til så får jeg ikke med meg at det er en "sånn" tråd før det er for sent. Skulle gjerne sett at det var færre slike tråder, blir litt mye det og litt lite annet. De tar litt for mye plass nå. Men på den annen side, så er det ikke jeg som bestemmer her:-) Og vi er ikke alle like osv. Sikkert mange som synes mine innlegg er uinteressante (ganske trolig faktisk) og det gjelder for mange andre sine innlegg også. Heldigvis er det vel plass til oss alle her. Det ville fort ta slutt hvis vi begynner å legge for mye føringer på hva som er "lov" og ikke lov å skrive om.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #45 Skrevet 30. november 2006 Dere som påstår vi har ødelagt BIM??! :/ -må jo si dere enig i at det er MANGE flere innlegg om :Ømme pupper,Smerter,Glade og Triste nyheter,Vognvalg,"Er dette vanlig?" "Kan jeg spise...?" "Flere som..?" "Se her!!" "var til JM" osv.. enn tulletråder... Er liksom 1 av 100 jo... Så slapp av da folkens, og joda, vi merker trådene, så det står hva de inneholder... Velger å være anonym, for jeg orker ikke krangle med noen som helst.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 30. november 2006 #46 Skrevet 30. november 2006 "man er ikke voksen før man kan være litt barnslig" har det blitt sagt en gang...... skjerp dere jævla pripne kvinnfolk! FYSJ!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #47 Skrevet 30. november 2006 Dette er den samme gjengen som kaller alle over 25 for kjerringer??? Drittunger spør du meg....
Lapez Skrevet 30. november 2006 #48 Skrevet 30. november 2006 hæææ? jeg skal ærlig innrømme at ja, jeg synes "Krølle" og "MarsSpire "er noen kjerringer ja!!Skikkelig også, men signerer hvertafll med nick! men det vil ikke si alle over 25 er det nei!! uansett, dere er vel nermere 30 haha , det vet jo dere,grandmams;)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #49 Skrevet 30. november 2006 For mange tråder og innlegg fører offte til dårlig hukomelse, er vell ikke alltid så grei å komme utfor dere da........
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #50 Skrevet 30. november 2006 Hvem er drittungene her(?)De glade lykkelige som ikke tar seg selv så jævla høytidelig, i rundt 20 årsalderen(?) eller de sure, snerpete prippne som bruker dagene her inne på bim på å sitte å si hvor kvalme de blir av alt å alle andre(???) som er på over 30(??) Jeg bare lurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå