Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg bare lurer: Er det flere enn meg som blir kvalm av alle trådene til La-Pez, nunnemor, maria så lykkelig, canzei osv inne på Skravlesiden? Jeg synes det er mange nyttige tråder på skravlesiden og leser det som måtte virke ok, men daglig så florerer det gjerne teite, banslige, kvalme tråder fra de jentene der.. Takk for at seriøse tråder er i overtall enda! ja jeg vet at de kan skrive om det de vil.. jaaaada.... men jeg spurte om det er noen her som blir kvalm og lei av det?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hærregud.. Så la vær å les dem da! Stygge anonyme troll
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Nei, egentlig ikke... Svarer av og til, og er jeg ikke i humør hopper jeg bare over ) Enkelt og greit.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 avogtil er man i humør til det avogtil ikke..når jeg ikke er i humør så leser jeg dem ikke....er jo ikke verre enn det... men morsomt er det avogtil..
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Du vet kanskje ikke at det er på SKRAVLESIDEN vi holder til med de kvalme dustetrådene våre? Der man kan snakke om alt??! Blir LITT lei av slimpropp,ømme pupper,spy,kan jeg spise det osv-tråder hele tiden også vettu lille venn.
MissAntrop Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 De tråden der fenger ikke meg, og derfor lar jeg være både å lese, svare og la meg provosere av de Om noen synes det er morsomt så er det jo bra at de har en tråd for det, er det ikke det da?! Det er liksom ikke alle seriøse innlegg som fenger meg heller, så det er sagt...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Ikke vær så forbanna prippen da,HI,der er jo bare å styre unna de trådene om det ikke passer madamen. Kanskje du er litt misunnelig på populariteten?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Helt enig med HI En skulle ikke tro at disse skal bli mødre eller er det for den saks skyld.. Jeg styrer unna slike tråder, men vanskelig og overse alle innlegg da.. en vet jo ikke hva det dreier om før en leser litt.. Noen uttalelser kunne jeg spart meg for.. Men nå har jeg lært hvilke personer her inne som kun legger inn heslige innlegg, så da er det jo bare å styre unna.. Var mye på skravle før jeg.. men det blir mer og mer sjelden etterhvert som forumet blir ødelagt..
Lapez Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 forumet blir ødelagt? herremin juledag!! prippne dere er da... å humorern vår har jo ingenting med å gjøre om vi blir gode mødre. synes det er utrolig frekt å si det jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 Vi ser jo hvilke tankegang dere lar gå i arv til barna deres... Vet typen deres hvordan dere beskriver andres pikk, hvor dere har gjort det osv i et offentlig forum? Gubben min hadde isåfall blitt såra hvertfall.. Men det er min mening.. Alle har vel rett til å egen mening eller? Er ikke snakk om at en er prippen av den grunn..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 haha.. leste at chanzei skrøt over sin bæsj på 500 gram! og at hun fiiser i ett sett når hun har sex!! hahaahahaahhaaahhaahahaaahaha ler dere eller?? hahahaaaha -veldig morsomt! For en humor!! *applauderer*
Lapez Skrevet 30. november 2006 #13 Skrevet 30. november 2006 herregud, det du kan starte med, og å signere med nick hvertfall, det er jo så flott å ha diskusjonene våre på skravle, siden det ikke er anonym knapp der:D ja, jeg har lest opp flere tråder til mannen min og han holder på å le seg ihjel, vi har fått mange idder og sånn vi ut i fra trådene inni her. Å når jeg snakker om gamle erafringer så er svaret, NEI! selvfølgelig sier jeg ikke det til mannen min?!! At humoren går i arv til barna?? Tror du virkelig vi sier sånt til barna våre, nei herregud, det sier mer om deg enn meg... Du for holde deg unna trådene da. Du har vel lagt merke til at vi merker trådene mye bedre nå enn før, så du kan lese i overskriften hvilken type tråd det er.
Lapez Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 å det er mange av trådene jeg ikke er med på heller, kun det jeg synes er moro å kødde med. sånn som bæsjetrådene, har jeg ikke vært med på, fordi det synes jeg ikke er noe morsomt, men mye annet, om sex, og flauer gir meg en god latter, og det er jo bare hææærlig i en nokså travel grå hverdag. dere MÅ jo ikke lese de, om dere blir kvalme liksom...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #15 Skrevet 30. november 2006 er vel ikke akkurat tvil om aldersgruppen her skulle jeg mene
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #16 Skrevet 30. november 2006 Altså, det verste er vel å se sider av personer som en ikke trodde var der... men sånn er det i slike forum.. Vi hadde en god tone før vi LaPez.. Preika mye på skravle og 1 trim.. men nå endrer jeg jo oppfatning av hva slags type du er.. ikke en jeg inviterer på kaffe akkurat..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #17 Skrevet 30. november 2006 at det går ann,bare det å lage en diskusjon ut av noe slikt er jo bare helt hinsides latterlig.
Lapez Skrevet 30. november 2006 #18 Skrevet 30. november 2006 jo det er det nok gitt;) men HI glemte en del aktive bimmere da... Mochica,Rose-snart 2 barns mor,zoomer me/bolle i ovnen,Ugler i mosen,Lucy venter Aela,Veronika,Idamin,pus m liten pus,Snufsa,Malin82,Termin 08.02.07,Budeia gir meg lattiser, så det blir litt teit å henge ut, 4 navn, når vi er mange flere liksom. uansett, det med alderen må du nok tenke over en gang til, tviler på at denne 2 barnsmoren er 16 år liksom...
Lapez Skrevet 30. november 2006 #19 Skrevet 30. november 2006 vet godt hvem dere feige anonyme på 2 trim er, ta det med ro. Hvem er det som er teit? Hvem startet denne usaklige diskusjonen??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #20 Skrevet 30. november 2006 Er denne tråden usaklig?? Hva sier det om deres tråder da?? Hvor teit går det an å bli..........
Elllis Skrevet 30. november 2006 #22 Skrevet 30. november 2006 Finnes det ikke et eget forum f eks www.barnslig com (ironisk) for denne gjengen? Synes det er utrolig uinteressant .
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #23 Skrevet 30. november 2006 hehe.. takk for at du ramset opp nickene på de andre for meg da LaPez.. HI -
Teri & lille krabbe Skrevet 30. november 2006 #24 Skrevet 30. november 2006 Når jeg ser en tråd som ikke faller meg i smak lar jeg den rett og slett passere. Det har vist seg å være en veldig effektiv beskyttelse mot unødvendig irritasjon i hverdagen, og kan absolutt anbefales alle. Prøv det neste gang, da vel Kan nesten love at man bare blir enda mer irritert av å krangle om tråder man ikke synes noe om. Og sååååå voksne er vi vel ikke når vi senker oss ned på et nivå som krever anonymknapp vel? Ikke fatter jeg vitsen med å trykke der heller, vet jo hvem dere er, hehehe.. Er jo bare for dumt
Lapez Skrevet 30. november 2006 #25 Skrevet 30. november 2006 Hehe, vær så god! Ja de er gull verdt hele gjengen!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå