Twisted Sister Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Ronja, - er det pent eller litt for "sukrete"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg synes ikke Ronja er noe pent. Klarer liksom ikke å tenke på Ronja som noen annen enn Ronja Røverdatter! Og synes i utgangspunktet at det ikke er noe fint! Jenteversjon av Ronny:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg synes ikke det er pent - litt 'rånete' liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 I hvertfall ikke sukrete, er tøft og fint, men er alle Ronja'ene jeg har truffet av det som for meg er litt "harry" og rånete opphav, og det smitter desverre litt over på navnebruken. Vet om to søskenpar, en ronja og dennis, og en ronja og kevin, så det er litt der for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Ronja er fint det. absolutt ikke for sukrete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Ronja er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #7 Del Skrevet 30. november 2006 Bikkja mi heter Ronja. Synes ikke det er no' fint som jentenavn, passer best på bikkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #8 Del Skrevet 30. november 2006 Ronja er absolutt ikke et sukrete navn, heller det motsatte. Rånenavn var det noen som sa, og jeg må si meg enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 30. november 2006 #9 Del Skrevet 30. november 2006 Ronja er tøft. Men vet om en del hunder og hester som heter d da.. Og ei lita jente, men dessverre flest dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 30. november 2006 #10 Del Skrevet 30. november 2006 Greit navn på dyr, men ikke på jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 30. november 2006 #11 Del Skrevet 30. november 2006 Tenker paa Ronja Roeverdatter og ellers synes jeg det passer til ei litt rampete jente. Ikke paa min liste. Hva synes du om Romina? Nyere og originalt navn brukt i Spania, Frankrike og Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #12 Del Skrevet 30. november 2006 bikkjenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #13 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er et røft og tøft navn. Til ei skikkelig "tomboy" jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted Sister Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 1. desember 2006 Huff.. urovekkende mange som forbinder Ronja med dyr! :-) Romina syns jeg bli litt "too much"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå