daydreamer Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei alle sammen... Veldig rart og plutselig være inne på disse sidene og begynne å delta i forumet, men veldig spennende også! Vi er samboerpar i 29-31 årsalderen med nybygd hus og et firbent sønn.....og nå har vi bestemt oss for og litt bevisst begynne å prøve å få barn.(bare dette er et stort valg for oss...kansje litt skremmende og.. :-) Jeg kuttet ut minipillen for 2 år siden, men ingenting har skjedd, selv om vi ikke har prøvd veldig bevisst. Vi har desverre hatt en ubehagelig opplevelse for 6 år siden, da jeg helt uvitende hadde blitt gravid, men det viste seg å være et svangerskap utenfor livmoren. Jeg ble operert og har idag bare 1 eggleder. Er det noen andre som har opplevd dette her inne?? Vet sjansene for å bli gravid er noe mindre nå, men absolutt ikke halvert. Nå har jeg også uregelmessig menstruasjon og sliter litt med å finne el.. har kjøpt disse testene og tatt noen nå, men ikke funnet noen topper ennå. Er redd dette kan bli litt av et prosjekt, selv om jeg prøver å tenke positivt og at vi fortsatt har god tid. Men rart dette med psyken.. min samboer vil ikke at dette skal bli noe stort case og at vi ikke skal stresse for mye med dette... men mine følelser lar seg rive med og plutselig tenker man på dette hver dag. Har 3 veninnner som alle skal føde neste år, så det er mange og snakke med, men orker ikke helt å ta opp denne debatten med så mange...! Derfor er jeg overlykkelig over dette fantastiske forumet!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 velkommen til deg! jeg har fortsatt mine 2 eggledere,men blir ikke gravid for det. håper dere slipper å prøve så lenge og at prøvetiden blir hyggelig,og ikke bare stress. masse lykke til!!! klem fra
Nutmeg Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Velkommen, velkommen:) Er deilig å snakke med andre og slippe spørsmål og pes fra venner og familie ja:) Håper du snart tester positivt og flytter over til 1.trim:) Har en god venninne som opplevde det samme som deg, og som nå har en skjønn sønn. Er absolutt ikke umulig:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå