Gå til innhold

termometersmokk.. noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så på den de reklamerer for nedersr på siden her, og den så jo unektelig snedig ut, og ikke kosta den så mye heller..

men hvor nøyaktige er de? syns jeg hørte noe om at de var litt unøyaktige et sted.. kan jo ha vert et annet merke det.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hørt at den ikke er særlig god jeg også. Hadde den vært bra er det jo genialt.

Skrevet

vet ikke noe om hvor nøyaktig den er, men kjøp etter barnet er født isåfall, for det er jo ikke sikkert h*n vil ta smokk! :P

Skrevet

Har prøvd på mine to barn. De er ikke til å stole på. Varierte flere grader på målinger etter hverandre. Måtte alltid kontorllmåle med vanlig termometer - og da er jo vitsen borte. Det mest bortkastede jeg noen gang har kjøpt !

Skrevet

Vi kjøpte et sett fra philips med smokketermometer og vanlig "rumpe"termometer. Smokken er ganske unøyaktig, men er grei hvis man vil stadfeste om barnet HAR feber eller ikke. Hvis det gir utslag, kan en sjekke mer nøyaktig med det vanlige termometeret (som forøvrig har myk, bøyelig tupp som gjør det mer komfortabelt for knøttet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...