ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei dere..må lissom opdatere noen..hehe..men våknet i dag å så en del blod på toalett besøk..ble jo redd..så jeg ringte legen og fikk komme på sykehuset for undersøkelse..Puh..jeg kommer da inn i et rom meg masse leger å såklart en kjekk turnus lege..haha..de skjekket meg der nede..men ikke no galt å se..så tok de ul utvendig..to små søte med bankende hjerter..men hun ville ikke måle osv da..siden jeg har ul om 12 dager..men alså,de levde..Takk og lov!!søte var de å..den ene lå vanlig og den andre lå med BENA I ANSIKTET til den andre..at det går ann da??!!hehe..men det kan hende det er toegga da..så er veldig spent på ordinær ul 12 desember..gleder meg..så nå skal jeg bare slappe av hele tiden..=) (er 15+4)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Så bra at det ikke var noe gæli da! =) Er deilig å se de små knøttene på UL, man lyser bare opp! Husker jeg klarte ikke å la være å smile de første dagene etter min ul. Må være ende mer spesielt når du har tvillinger i tillegg! hihi... Koselig. Og igjen, kjempebra at alt var i orden. Er skummelt med blod synes jeg... Lykke til videre og ha en fortsatt fin dag!
maiprins Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hei Maria! Så bra at alt stod bra til med tvillingene da! Fikk du sykemelding siden du sier du skal slappe av hele tiden? God å høre at alt er bra! Stor klem fra
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2006 jeg har sykemelding..men at jeg skal slappe mer av..hehe..så nå håper jeg bare at alt ser bra ut på ordinær ul om 12 dager..spennende..ja,veldig godt at de har det bra..takk skal du ha=) ha en fin dag begge to innleggere..
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Flott at alt står bra til med dine små
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Heisann nabo.. Så flott at alt sto bra til med de små krabatene... Kan tenke meg du ble redd da du så blodet. Godt at alt gikk bra da!
Ma-i Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Så bra at det står fint til med dem da, og med mammaen også. Ja, du må nok bare ta det mere med ro da vet du,og kose deg med magen. klEM
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2006 tusen takk for svar..det varmer det alså=) ja,ble litt redd da ja..hehe..neste stopp nå er ordinær ul..spennende..de så hvertfall fine ut..men den ligge stillingen var rar..vannrett og loddrett..hmmm...
ks23 med William og Lucas Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Uff da...Skjønner at du ble engstlig da ja!! Kan ikke tenke meg hvordan den følelsen der er altså men men .... Var jo bra at alt bare var bra med nurkene da Vært litt engstlig noen dager selv jeg nå...De har liksom stilnet helt.. Bare noen små dunk men er jo ikke vanlig det da..Skal se ann til i morgen ellers ringer jeg Jm........... God bedring da;)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2006 tusen takk..ja,er ubeskrivelig vemmelig å blød.. ' håper alt står bra til inni deg å lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå