Gå til innhold

lille_vb

*tybber*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såå heldig du er!

Han er ferdig 20. mars. Men de 3 siste ukene har hn egentlig perm, så håper at han får gjort seg ferdig i februar, så slipper militæret å betale enda en reise for han! *hihi*

Samboeren min er på Andøya, lenger opp enn Bodø, og jeg er her hjemme i Fredrikstad!! DET er mange mil det! =P

Haaater militæret!

Jeg er ikke gravid nei. Vi blir prøvere så fort jeg får meg 100% jobb! :o)

Koselig at du har fått han hjem da! Nyyyt tiden sammen! :o)

Faren min er fra Andøya.. :P hehe..

Min hadde masse perm den siste tiden, så forstod egentlig ikke hvorfor han ikke bare kunne samle alle de sammen og komme litt før... :P menmen... Tiden går overraskende fort, selv om det virker som han har vert der oppe alltid... ;)

Men gled deg!! Håper du får deg jobb fort og at han får komme hjem i februar.. ;) lykke til...

Hehe... Godt dimmetriks.. :P

Hadde du vert gravid og ventet den tiden han skulle inn i militæret hadde han mest sannsynlig kunnet dimme nå med en gang.. ;) hehe

Men da var det desverre ikke sånn da.. :P

Men som du sier.. snart ferdig :)

Du er hvertfall heldig som får han hjem over julen... Forlovedens bror er i militæret til mars, og han må stå vakt på julaften.. kjipt for han kan du si!...

Men takk for det.. lykke til med prøvingen.. ;)

Annonse

Nei, sånn er det nok ikke! =P

Jeg er kjempe glad for at han er hjemme på julaften! Synes synd på de som ikke får kommet hjem til jul!

Vi får jo ikke feira nyttårsaften sammen da, men det gjør meg ingen ting. Julaften er viktigere! *hihi*

Takk for det! Gleeeder meg til vi skal begynne å prøve! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...