Gå til innhold

Hvordan regne syklus etter en MA?

Anbefalte innlegg

Hei! Kanskje ikke her jeg skal ta opp et sånt spörsmål, vil ikke gjöre andre "nygravide" urolige. Men flere av oss har jo dessverre värt igjenom en SA eller MA. Fra 1. dag med friskt blod (torsdag forrige uke hos meg. Mandag var jeg til utskrapning. Da hadde den lille spiren ikke levd på to uker) eller den dagen man gjör en utskrapning?

Vi skal forsöke igjen med en gang jeg har sluttet å blö, nå er det en uke siden det startet så håper det gir seg snart.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7294007-hvordan-regne-syklus-etter-en-ma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon - mistet for 19 dager siden. Tror ikke det er mulig å finne noe fasitsvar på dette med sykluse etter abortering. Jeg blødde i nesten to uker (friskt blod i en uke, spotting uka etter) - mulig EL allerede hadde vært når vi hadde samleie igjen. Det finner jeg nok ikke ut på noen uker vil jeg tro. Er veeeeldig utålmodig!!!

Lykke til med neste forsøk!

Jeg fikk beskjed om at utskrapingsdagen var 1 dag i syklusen.

Jeg fikk også beskjed om null samleie de 2 første ukene pga infeksjonfaren. Noen får en veldig rar syklus første gang etter utskrapningen, den kan bli lang. Men ikke nødvendigvis.

kikker innom fra 2.trimester jeg..

Hadde utskraping 20.juli i år,etter MA.

Jeg og legen tok utg.punkt i 30.juli som siste mens første dag,siden jeg testet pos på grav.test da(vi tenkte jeg var 4 uker på vei da)

Da kommer vi frem til 8.mai som termin.

På ultralyd i uke 15 antyder jm at det kanskje blir termin en uke senere,dvs 15.mai,men flytter den ikke pga vil vente til ordinær ul.

Så det er ikke garantert at du får syklus som er 28 dager liksom..

Be i alle tilfeller om tidlig ul,så du får sjekka termin og se at alt er i orden,når den tid kommer:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...