Gå til innhold

flere som meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva gjør man hvis man har en unge fra før, og venter en til med samme gutt, men han nekter å ta hånd om den nye ungen, kun den eldste? nå om dagen nekter j han å ha eldste mann, for jeg mener seriøst ikke at han kan komme med skylapper på og (når babyen blir født) kun hente eldstemann....hva mener dere??

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan lovverket er, og om du har lov til å nekte han samvær med elsdtemann, men jeg er helt enig i vurderingen din! Begge eller ingen! -Det vil være helt forferdelig, spesielt for den som ikke er "ønsket", og sikkert ganske ubehagelig for førstemann også hvis du tillater dette! -Det høres totalt egoistisk ut å ville skille mellom barna på den måten!

Antar dere ikke er gift? Har dere delt omsorg på nummer 1? Ville absolutt sjekket opp hva han kan tillate seg her, og hvis han nekter omgang med nummer 2, så hadde jeg kjempet innbitt for at han skulle miste retten på nummer 1 også!

Nei, vi er ikke gift! men han påstår også at han "kanskje kan ta nr. 2 litt etter at han er over et år, for da er unger mye enklere!" At det går ann sier jeg. det her er ikke slik jeg aksepterer. Ja, nr. 2 vil da føle seg totalt utenfor da. jeg mener at selv om han og jeg ikke er sammen så må han være her, ta hånd om nr 2. og, de må bli kjent med hverandre. kan ikke overlate en ettåring til et "totalt fremmed" heller. han må skifte på han, bade han, kose med han og leke med han,mener jeg. det må han klare selv om vi ikke er sammen. dette her er begges "skyld" og han han ikke få i både pose og sekk. blir så frustrert og lei meg, og ikke minst sliten av dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...