Labbetøs Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Nå har jeg sett det også. Lilletuppa i magen vil bestemme hva mamma skal spise til middag. Hvis jeg i det store hele tenker på å spise løk så blir det baluba. Jeg kokte oksetunge for noen dager siden, og hadde løk i kraften. Jeg tenkte at det må da gå bra. Jeg skal jo ikke spise selve løken, bare koke tungen i løkholdig kraft. Og ikke brukte jeg spesielt mye løk heller. Nå har jeg kost meg med tungen, og sitter her med hyper baby i magen, mageknip og diare... Rare greier. Flere som har det slik????
SpongeBob Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Mest i alt jeg ikke har lyst på som jeg ellers pleier å spise. Fisk og kjøtt? Nei, takk - kun i nesten ugjenkjennelig form... Har heldigvis ikke problemer med løk, da vet jeg ikke hva jeg skulle levd av!
Labbetøs Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Hi hi. Rare unger. Vet i hvertfall at jeg ikke skal spise løk i annetiden. Og skal slutte helt med det nå. Jeg får jo kjempedårlig samvittighet. Hvis jeg har luft i magen og mageknip, hvordan har lilletuppa det da liksom???? Hi Hi. Blir vel bare barnegrøt på meg fremover????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå