Gå til innhold

Er det flere enn meg som er positiv til at dette kommer til å gå bra??

Anbefalte innlegg

Jeg tenker positivt og har en god følelse på at dette kommer til å gå bra:) Jeg prøver å glede meg over at den lille rosinen min har det trygt og godt der inne og ikke vil komme ut før termin.

Dette skal gå bra jenter. Husk hvor heldige vi er.. ikke bra å tenke for mye på at ting kan gå galt. Vi skylder den lille positive og varme tanker:):)

Klemmer

Fortsetter under...

Annonse

super bra innstilling:) jeg støtter deg...har skrevet d amame her engang, fikk ikke så mye respons. er nå i uke 9+5..og dette håper jeg går veien. har aldri hatt en spontanabbort eller Ma..mhar fra før en gutt på 2 år,..så dette gleder jeg meg til...

lykke til alle andre, dere gjør en fantastisk jobb...

Jeg har en god følelse. Jeg synes unnfangelsen virket så mot alle odds at jeg er overbevist om at det er et tegn på at det er en fighter, og derfor kommer til å klare alt :-D. Og av en eller annen grunn, så er vi begge overbevist om at den lille reka er ei jente. :)

Var til legen i dag og fikk beroligende ord, tilbud om nakkefoldskanning og ny time til første ordentlige sjekk, der vandrejournal blir utfyllt, osv. Jeg gleder meg til januar!! Både kontroll og UL skal bli deilig å ha gjennomført.

K - som er 4 + noen dager :P (Jeg teller ikke ennå.)

Jeg tenker positivt, og har en kjempe god følelse at alt blir bra. Jeg tar imot alle svangerskaps plagene jeg får med åpne armer....da tyder det på at alt er vel med den lille. :) Hormonene er på topp nivå....de merker jeg mye til...hehe...

Annonse

Hei alle! Jeg er også helt sikker på at dette går fint!! :0)

Er førstegangs og naiv, men leste at etter pos. gravi test er det 70% sjanse for at barnet blir båret frem til termin og alt går bra! Det er vel betryggende vel, jenter! :0)

Er kvalm og uggen og sliten om dagen, men det går litt opp og ned så jeg kan ikke klage. Gleder meg til å fortelle familien dette på julaften! Mannen har vært litt løsmunnet med en del venner, men, men.. egentlig bare koselig det, da. :0)

Jeg er også positiv, og har en god følelse på at det vil gå bra- er egentlig litt overrasket over det selv, for jeg hadde en SA i september, og trodde jeg skulle være mer nervøs denne gangen. Men så langt er jeg glad, fornøyd og avslappet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...