Gå til innhold

da har jeg bestilt kiropraktor time til babyen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har så vondt i magen sin.. blir spennende og se om det virker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme har jeg lyst å gjøre.. Bare ringte du til han/hun og fikk time? Behandler alle kiropraktorer babyer? Hva koster det? Mange spm her...:)

Skrevet

Vi var hos kiropraktor.

Betalte 800 for første gangen, så 250. Etter 3 behandlinger på 4 dager fikk vi en helt ny baby:)

Hun hadde en låsning i nakken og to mellom skulderbladene. Er visst ofte slike låsninger som fører til smertene.

Skrevet

glemte å spørre hva det kostet jeg faktisk... hihih... må jeg ringe å spørre om...

men jeg ringte på helsestasjonen og fikk telefonnr til en kiropraktor som flere der hadde brukt.. spurte om hun anbefalte noen, og det gjorde hun ikke siden det ikke var dokumenterteffekt, men til slutt ga hun meg et nr da.. som andre foreldre hadde brukt, og siden vi hadde prøvd at annet mente hun at vi burde prøve det.

er verdt pengene om det hjelper hvertfall.....

Skrevet

ringte å spurte hva det kostet jeg, 470 første gang og 270 etter det....

Skrevet

Vi betalt 450 første gang og 300 etter det. Vi var 3 ganger og det funket fra dag 1. Hun sov 6 timer om natten etter det, før timen sov hun bare 3 timer om gangen. Pass på å få en som anbefales og ikke hvem som helst...

Kan virkelig anbefales...lykke til

Skrevet

TAKK, det begynte å gå så bra, sov hele natten fra 22- 07, våken bare en gang for mat..... også begynte dette her, har vart i nesten en uke nå.. så er kjempe spent. har hørt fra mange at det funker så er veldig optimistisk...

fikk telefonnr på helsestasjonen så stoler på det-

men det jeg lurer på, blir det liksom bra for alltid eller må vi kanskje på ny runde igjen senere siden hun er så liten enda.... bare tre uker.

Skrevet

Vi har også vært hos kiropraktor med jenta vår. Hun hadde ikke de store mage smertene, men litt.Hun hadde låsninger i nakke og bekken bla. Etter behandling sov hun mye, og lite antydning til vondt i magen, så det viser seg virkelig å hjelpe.

Skrevet

Jeg har gått til kirpopraktor mye både selv og med baby.

De blir oftest bra etter noen behandlinger, men som for oss er det alltid bra å gå til behandling innimellom for å løsne litt på spenninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...