Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Takk for hilsenen, og hils så masse til JB igjen! Rekker ikke innom disse sidene så mye om dagene, men jeg prøver av og til å innom for å se hvordan det går med deg. Håper du holder meg oppdatert fremover:0)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Det skal jeg gjøre :-) En nervøs mann som etter 3D ul'en plutselig skjønte at det er en "skikkelig" baby inni der, som er klar til å komme ut. Hehe... :-) Jeg ville nok foretrukket dine sysler fremfor BIM jeg og.. :-) Sitter nå her med påbud om å egentlig ligge.. men da kan jeg jo ikke gjøre noenting :-) siste oppdatering herfra er at Live har skutt fart så det suser. :-) Vi var på måling på mandag på sykehuset, der fikk både lege og UL-JM samme målene. Og legen på 3D fikk samme som de dagen etterpå. Det var digg det! :-) Hun er plutselig mye større enn gjennomsnittlig, og er estimert til ca 18-1900 gram, tilsvarende både en og to uker mer enn jeg er nå. :-) Det er saker det! :-) På 3D bildene viser det ei jente med skikkelig bollekinn og greier.. hehe.. :-) Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne, men hun er dødslik bestemor og JB. Helt rart.. helt tydelige trekk .. :-) Er så rart.... :-D Går med 1 cm nå, så vi er på ukentlige kontroller. Men nå er det bare 2 uker igjen, så slipper de henne evnt. Men skal se, plutselig har de gjort så god jobb at hun blir der til over termin :-) Men vi satser på jul i Arendal, og en kontroll hos Kloster Jensen om han har åpent da.. :-D
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Fantastisk! Og så innmari godt at hun vokser som hun skal. Tenker det var en opplevelse å se henne på 3D. Fikk du med bilder og CD derifra også? 2 uker igjen.....betyr det at du er kommet til uke 32 nå? Det er jo isåfall bra da, så får du få JB til å stelle pent med deg på sofaen. Vet hvor lange dager det kan bli, men med litt Tv, god mat og blader går jo det på ett vis det også. Det hadde jo vært morsomt hvis du rakk en ny kontroll hos Kloster - Jensen. Jeg ringte kontoret for å avbestille en time her om dagen, og hun skjønne kontordama var jo helt i hundre da jeg fortalte jeg hadde født. Skjønne mennesker! Får visst besøk her.....Kommer snart innom igjen. Ha det godt så lenge:0)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Vi fikk en cd med 10 bilder på. Bilder av baby, diagrammer og sånn 2D vs 3D bilde. Var kjempestilig... nå er de skrevet ut på fotopapir og limt inn i "ventealbumet" vårt.. :-) Begynner å bli litt UL bilder etterhvert... hehehee Japp.. helt utrolig... På lørdag er det 32 +0 ;-DDDD Så ufattelig deilig OG rart. Men holder på termin enda, ellers kan det liksom bli så lenge å vente om det skulle gå "riktig vei" .:-) JB er så snill atte. Han er verdens go'este og tålmodige mann. Stakkaren har sittet noen timer på sykehuset med meg gjennom dette her. Passer på og sier de riktige tingene. Slik blir de visst når de kommer fra et følsomt og pedagogisk riktig hjem, pleier jeg å si :-) Lite matcho behov her i gården, de få han har får han ut på Xboxen. (Som han oppdaga i en alder av 32) Hehe... Her om dagen fikk jeg "hjemmespa" :-) Holdt på å klø meg ihjel og var noe ilter pga bekkenet. Endte opp med varmeposer og god massasje med krem. Skikkelig godgutt :-) Men of ja, dagene kan bli litt lange innimellom. Men får nyte tiden mens jeg kan :-) Hehe... ja de var kjempekoselig de. Vi kommer ikke nedover før den 22, så vi må ringe å høre om han har åpent i romjula. Må visst på kontroll der nede for å få lov å dra så langt, så vi får se.. spennende greier. Håper det er i orden om det skulle skje noe der nede. Er jo i uke 36 da, så det er litt riski det der.. men de kan jo ikke akkurat si.. "nei, du må reise hjem, du har ikke fødeplass her, kom deg tilbake til innlandet" .. hehe.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå