Gå til innhold

Bilstol til barn med frejkas pute?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte en bilstol fra Maxicosi som går opp til 15 kg. Huisker ikke hva den heter for noe mer. Den passet i allefall da Oda brukte pute nr. 16. Men jeg brukte ikke puten så lenge. Denne historien står inne på en av de andre trådene om hoftefeil.Jeg vet at hofteforeningen leier ut bilstoler, i allefall for de som må bruke skinne. Sjekk evt. dette.

Lykke til

Jeg brukte en bilstol gra acto graco, men den ble ganske trang på slutten. Hun hadde pute fra nyfødt til hun var 3 måneder. Jeg vet noen også bruker sikkerhetsnett over bagvogna. da min andre datter hadde gips leide vi et Britax sete fra hofteforeningen.

Hei, snuppa vår fikk pute nr. 18 når hun var noen dager gammel. Brukte britax baby safe plus til hun var litt under 3 mnd gammel. Da ble det velddig trangt. Kjøpte maxi cosi nå og det er litt bredere og man kan også bygge det opp litt med en håndkle eller noe, så får bena litt mere plass. Nå har hun pute. 20 og slipper den forhåpenltigvis om 2 uker, men om vi må ha den lenger må vi nok ha et nytt sete til etterhvert. Hofteforeningen som leide ut bilseter er jo nedlagt, men en ny forening kom i høst, men denne leier ikke ut noen seter som jeg har fått med meg ihvertfall.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...