Gå til innhold

Juni: Flere som gir fulle grøtmåltider nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Mathias får 2 grøtmåltider om dagen, men nå har han plutslelig begynt å nekte flaska...vil ikke ha mme...kan jo ikke gi han flere grøtåltider føler jeg...han spiser villig vekk om det kommer noe på en skje...f.eks til lunsj da...da pleier han å få flaske m mme...men han nekter plent nå...prøvde å gi han litt fruktmos...og han slukte hele boksen og gapte etter mer...så sulten er han jo!!

 

what to do what to do? eller er d ik så "farlig" at han ikke spiser så mye mme på "mellommltidene"? noen som vet hvor mye "grøtbarn" skal ha i seg?!?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også litt på hvor mye de skal ha...

Hittil har hun fått bestemme selv!

 

Jenta mi får grøt morgen og kveld... Med vann til...

Og i mellom der får hun mme. Hun har nå ikke nekta flaska så det kan jeg ikke svare på egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi får 1 grøtmåltid på kvelden,og litt mme etterpå,men det er ikke mye hun drikker da.hakke peiling på hvor mye de trenger jeg,har spurt om det før jeg også,men ikke fått no ordentlig svar på det.tenkte jeg snart sku begynne me vann til grøten,og da blir det jo 4 flasker med melk ho får utenom.bør holde det trur jeg.står jo på nan pakka at de anbefaler 5-4 måltider me melk.det skakke være lett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias har fått en del grøt, men første fulle måltidet fikk han i dag. Altså 100 ml mme og 3/4 dl grøtpulver + 1 ss fruktpurè oppi. Tenkte jeg skulle se hvor mye han egentlig vil spise, for han blir så fornermet når det er slutt på grøten. og tror dere ikke han spiste opp så og si alt? var vel ca 1 ts igjen når han ikke ville ha mer :)

 

Hvordan det er med mme i tillegg vet jeg ikke. Jeg ammer, så har ikke noe kontroll på hvor mye han får i seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som står bak på nanboksen 4-5flaskemåltider m 180-250ml må vel være for dem som kun får melk eller?

kan da ikke være grøt og sånn i tillegg til det?

 

Tassen min hadde fått megavondt magen da hvertfall...

 

alle babyer spiser litt forskjellige mengder også da, men syns det hørtes mye ut uannsett jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ang mme..det som står på pakken er all melka de ca skal ha på en dag. den melka du bruker i grøten er med i den beregninga. men det går delvfølgelig mindre melk nå som de får grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 2 grøtmåltider morgen og kveld, med supplerende pupping!

Verre og verre og få henne til å amme om dagen, men om jeg ammer henne liggende (kveld og morgen), så går det fint.

Hun slurper i seg all grøt, så da antar jeg bare at hun skal ha fulle porsjoner...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir 2 fulle grøtmåltider om dagen...jeg har økt litt og litt...men han gapte bare etter mer...så d gikk forholdvis "fort" opp i fulle grøtmåltider...han kan fortsatt finne på å gape etter mer, men da MÅ han ta litt mme mener jeg da...herreli...r vel måte på å mye lille gutten skal spise??!?! MEN som sagt...han er ikke spes glad i flaska om dagen...har prøvd å stikke et extra hull i tutten og d hjalp litt...så nå skal jeg kjøpe nye tutter som har flere hull..om d finnes!?! ja ja...r vel en løsning på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...