Gå til innhold

På kontroll i dag....

Veslejenta-klar*for*nr*2

Anbefalte innlegg

Hmm...

Ja... Nå har jeg da altså vert på kontroll hos legen min i dag...

Blodtrykket var litt høyt... 38/86

Urinen var negativ og vekta stod på 92 kg! :o hehe jaja da har jeg lagt på meg ca 14kg gjennom hele svangerskapet ;)

Men..--

SF målet var bare 32...

Det har flatet mye ut i det siste, til og med sambo har merka at magen er blitt mindre... hmm

Så jeg fikk en henvisning til vekstkontroll på SUS om ca 2 uker...

Gleder meg til å få se henne på skjermen igjen! :D

Så får jeg bare håpe at hun er som hun skal være, mulig grunnen til at SF målet er minre er at jeg kanskje har lekket litt fostervann.. men vi får bare vente å se på UL :)

Jepp det var det for i dag ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7293159-p%C3%A5-kontroll-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at du fikk henvisning til vekstkontroll da så slipper du å uroe deg. Alt er sikkert helt ok. Det går vel kanskje litt sånn i rykk og napp disse SF måla?? Plutselig voksern mye, så stopper det litt opp og så kanskje vokser en litt igjen.... Ikke vet jeg, men ikke uro deg du for nå kommer du jo på kontroll å får sjekket det. Er det sånn at SF måla skal tilsvare den uka man er i???Er man i uke 34 så skal SF måla være 34 osv for å være mest mulig normal i størrelsen??? Ellers så syntes jeg ikke 14 kg var noe mye, ganske normalt vel, la på meg 15 sist svangerskap jeg... Ha en fin dag videre :=)

Nja det om en skal ha samme SF mål som uka man er i vet jeg ikke... men på helsekortet har vi jo den skalaen, og en skal ligge nærmest mulig den røde streken der, og jeg lå under den både nå og forrige gang... men lå over den i begynnelsen.. men ja det er som du sier ;)

Det nytter ikke om jeg bekymrer meg nå, for det hjelper jo ikke barnet.

Nei så jeg får bare vente å se på denne kontrollen hva legene sier ;)

Legen min sa at det KUNNE hende at om det var så alvorlig, om hun ikke tok til seg de stoffene hun trenger osv så måtte de kanskje sette igang fødselen, men OM det er det som må gjøres så har hun mer enn god nok sjangs til å overleve siden jeg er kommet så langt ;)

Så egentlig har jeg visst ikke noe å bekymre meg over uansett :)

Men men som sagt - får vel bare vente å se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...