Anne-B. Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hvordan er det med deg i dag? Så litt på den andre tråden, nå er det på tide at han får ut finger´n og bestemmer seg litt for hva som er viktig! Du skal i alle fall ikke lide under at han er så ubestemmelig av seg! Det er jo viktig at man er samkjørte. Sitter her og skriver på eksperimentrapporter.. Skal være glad når det er unnagjort og innlevert i morra! Så håper jeg at jeg får godkjent, ellers blir det ekstraarbeid.. Men alt for å få godkjent, sjøl om det blir litt stress! Klem!
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hei!!! Gøy å bli ropt på=o) Håper jeg får noe ut av han i kveld ja, gruer meg veldig... Krysser fingrene for at det går bra og at du får godkjent...=o) Men jeg må stikke nå... Skal snart bort og gutten min må sove litt... Men roper på deg i kveld etter at jeg har pratet med sambo.. Skal komm med oppdatering enten i kveld eller i morgen tidlig.. Klem
Anne-B. Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Ja, gjør det du! Lykke til da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå