Gå til innhold

Til misa med baby i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Leste innlegget du skrev i natt, og må si jeg er mildt sagt sjokkert!! Håper virkelig du føler deg bedre nå!:)

Men du, dette MÅ du bare gå videre med!! Herregud, en slik lege kan umulig få lov til å praktisere så uforsiktig og uvitende som han var!!!! Tenk om han hadde starta fødselen og det hadde gått riktig ille!

Håper du har navnet på legen, ellers hadde jeg ringt opp og fått navnet, for så å levere inn en klage! Han kan jo være en direkte fare for andre gravide, dersom han virkelig ikke har mer peiling enn det han tydeligvis har.

Håper du orker å gå videre med det:) Han fortjener virkelig et spark i ræva den legen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har navn og alt .. Og gjett om jeg skal gå videre med det. Legen og jordmor på føden sa jeg burde gå videre med det, og det skal jeg så absolutt! Håper ingen andre kommer i samme situasjon.

Jeg blir så forbannet med tanken på at han kunne startet fødselen når alt handler om en sopp infeksjon som jeg har hatt lenge!

huff..

Skrevet

Ja..åsså sende deg hjem i den tro at du aborterer..og forbedere deg på at ungen kommer ut! Blir kvalm !!! Han har nok ingenting på en legevakt å gjøre!

Flott at du går videre med saken!!!!!!!:))))

Skrevet

kan jeg spørre hva som har hendt, og hvor denne legen befant seg..?? hilsen nyskjerrigper..

Skrevet

jeg vil ikke gå ut med navn og sted da dette kan komme tilbake på meg ..

Jeg går videre med det og lar noen andre gjøre noe med saken.

Legen er flink i andre ting, men i dette tilfellet hadde han rett og slett ikke peiling.

Skrevet

jeg sjønner at du ikke vil gå ut med navn og sånt, ville bare vite hvor dette var, med tanke på hvor man skal passe seg å gå hvis det skulle være noe gale.... håper du har det bedre..

Skrevet

Det meste er vel sagt nå, men ville bare signere denna jeg også.. Jeg måtte lese den forrige tråden din to ganger for å forsikre meg om at jeg faktisk leste riktig!!! Måtte omtrent løfte haka opp fra gulvet..

Utrolig glad på dine vegne for at dette gikk bra, men dirrer av harme og indignasjon på dine vegne overfor den gjeldende legen!!!

Håper virkelig at det går bedre med deg og lillejenta nå, og at dere får slappet av og kost dere fremover..

Ufattelig masse lykke til :)

Skrevet

Enig. Burde rapporteres..

Godt det bra med deg og jenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...