åsså jeg da :=) Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Fruene dine dukker nok opp i mårra, alle mer eller mindre frustrerte Så vær forsiktig med kanelspisinga di e kveld da
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er en knupp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kanelen svei godt...men hjelp nok ikk estort..er nok ikk eså veldig moden enda..men tenkte det var bra å gjøre det etter akupunkturen..hehe.. det ikk greit, forresten. fikk fire i korsryggen oxo i går ..tjohooo:))
åsså jeg da :=) Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 *bukker og nikker og neier* *ler* begynner nesten å tro at disse kjerringrådene er som regndansen, de fdungererer bare du holder på lenge nok! Stakkar lille nåleputa mi...... du skal se at når du står opp i mårra, og har 10x45 min fruer og to prison break episoder, DA begynner det vettu! *ler* nå skal jeg komme meg avgårde til drammen og se på siw(iqra) sitt nye lille mirakel *gleder meg* har sitti 3 timer i telefonen nå me venninner og mamma Heeeeeeeeeelt gira!!!! er barndomsvenninna mi, kjent ho sia eg va seks Så alle hjemme måtte jo informeres ha en super dag jenta mi, så tastes vi vel i mårra eller i kveld kos
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 nålene er for modning..ikke føding hehe..men ja..som sagt - er for å ikke bli satt igang, så går nok et par uker til hvertfall uansett, men starter kanskje av seg selv..?? håpe håpe.. kos deg m lille babissen!!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå