lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Har lest utallige bøker (3.baby dette..), og det kvernes om og omigjen på at 2. trimester er det man føler seg vakrest i, man stråler liksom.. Jommen sa jeg stråler!!!! Jeg ESER!!! Er blek, lurvete på håret (samma hva jeg gjør!), uren hud, stooooor mage (tverrleie, helt øverst..), klærne henger og dingler (de jeg får på meg da!), neglene sprekker... osvosvosv. Har ikke følt meg så ille i de andre svangerskapene, men nå gruer jeg meg faktisk til å treffe slekt og venner tli jul, for jeg føler meg simpelthen kustygg. Vet det er banalt, vet det er overfladisk og alt dette, men jeg det er sånn jeg føler meg! Trenger ikke kjeft, bare en utblåsning! Bare et lite hjertesukk. Er kjempeglad for babyen og gleder meg enormt, er 28+4 i dag, men æsj... vil ikke gå på butikken en gang!
Prinsesse 12 april Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Skjønner godt følelsen, for har hatt det slik selv. Venter også min tredje, og er nå i uke 20. Har vært kvalm og dårlig form helt til det siste. Blir jo litt mer slitsomt for hvert svangerskap da, for får jo flere barn å ta seg av også! Har absolutt ikke følt meg strålende!! Jeg dro på H&M, å kun den ene butikken, for orker heller ikke butikker nå! Kjøpte meg masse mammaklær! De var faktisk fine, noe helt annet enn det som var å få i når jeg gikk med de to andre! Fine skjørt som jeg kan ha i julen også.Kjøpte meg støvletter, og dro til frisøren! Brukte masse penger da.... men det var det verdt! Jeg fortjener det! ) Å det gjør du også!! Nå fortsetter selv-pleien, med 50 % sykemelding! Føler seg litt bedre når man får slappet litt av, og roe ned stressnivået.... Håper det blir bedre med deg etter hvert da!!
tuppen og lillemor Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 jeg vet oxo hva du snakker om... venter også nr 3, er så trøtt å sliten, føler jeg ser helt g ut.....håper det bedrer seg... er bare i uke 23 og har lenge igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå