Labbetøs Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Nå ble tråden lang, så vi lager en ny en for i dag. Så langt er vi: Ellie83 *HØYGRAVID*: Venter Rebekka til verden, men termin 05.01.07. Forlovet med en herlig mann som er forsker i Sintef, og vi gifter oss 16.06.07. 23 år og innflyttet til Trondheim for snart 5 år siden. Førstegangsfødende. Lucy venter Aela 24/1: Termin 24.01.07. Første bebis. 21 år, student og forlovet. Gifter seg 07.07.07 lille_lupp får jente 23/1: Jeg er 21 år, og samboern min er 23. Født og oppvokst i trondheim. Førstegangs. Studerer og jobber ved siden av. H ar en gullfisk og en kattepus. Pusen heter Turbo og lever opp til navnet... Phunk* høygravid* med nr 2 ): 24 år, har jente som blir 2 år 22 desember og venter en gutt 25 desember Lin86: Er også fra trondheim! blir 20 år 22 desember og har termin 21.januar:) Solrosen: er for øyeblikket på føden,venter på sterkere rier.hadde vannavg.i dag, men term er ikke før 25.des.blir liten baby påm da. To jenter fra før av. Bridy: Jeg er 23 år og venter gutt 30.desember, håper på å gå litt over tiden (men har vanskelig for å tro d, for magen har har blitt så sinnsykt svær). Gutten skal hete Mario. Jeg har også litt lyst til å skrive her... Selv om jeg ikke bor i Trondheim lenger. Flytta til Romsdal'n i mai, men håper vi kommer oss tilbake til Byen i Mitt Hjerte ;o) fort som f... Lider av sterk hjemlengsel!! bolle i ovnen *130207* Utflyttet Trondheimsjente, som håper på å flytte tilbake til byen i sitt hjerte snart.Vi er gravide med førstemann (eller dame, vet ikke kjønnet). Samboer 31 år, og er ingeniør, og jeg er 29 år, sosialantropolog. Liten2: 32 år, venter nr 2 og født og oppvokst i trønderhovedstaden!:-)
Labbetøs Skrevet 30. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2006 Oi da. Ble litt dobbelt på bolle i ovnen. Beklager det. Tilgi meg??? :-) Morsomt at vi allerede er så mange. Fant ut at jeg skulle lage en ny tråd for dagen slik at det ikke ble så langt p lete etter siste innlegg. Velkommen alle sammen. Fortsett diskusjonene her. :-)
RompeRock Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hehe, syns det er bra du fikk med hjemlengsel'n jeg ) Fint å få være med i det gode selskap, selv om jeg ikke bor i by'n lenger. Men som sagt; kommer forhåpentligvis tilbake så fort det ordner seg med ny jobb for min kjære )
Labbetøs Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2006 Trondheimsjente i hjertet. Er det som er det viktigste. :-) Har foresten diskutert juletre med gubben i dag. Fant ut av vi måtte ha eget juletre for første gang i år. Tidligere har vi reist bort til foreldrene våre i julen, og defor ikke hatt det. I år samles alle hos oss (jeg kan jo ikke reise så nærme termin). Blir ni stk, så da passer det fint å ha juletre ja. Når setter man egentlig opp det? Helt nærme julaften, eller første søndag i advent?????
Teri & lille krabbe Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Bolla =) Naaai... Tror ikke jeg fortsetter med sosant altså. Uansett hva foreleserene sier så føles det ikke ut som noen aha-opplevelse å sitte å høre på dem akkurat. Det er så utrolig mye selvsagt svada i sosant at det klør i hjernebarken- og jada, har lest psykologi, så vet at alt virker selvsagt idet noe logisk sies- men, vettu; det er faktisk FOR mye der som man kan tenke seg til selv når man er ute og reiser. Litt humbug hele greia :S Vil gjøre noe litt mer konkret. Og håndfast. Men, vet ikke hva
Teri & lille krabbe Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Ellie: Er det ikke sånn at man egentlig ikke skal sette opp og pynte treet før lillejulaften? Har alltid fått beskjed om det, jeg...
Labbetøs Skrevet 30. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2006 Lucy: Trodde det jeg også. Kvelden før lille julaften, slik at det står dær og stråler den 23. Men så spurte en veninne i går om vi ville komme på juletrepynting hos dem på søndag. Syns det var litt tidlig?
RompeRock Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Hmm, skjønner ) En del av sosantgreia er jo litt svada,hehe. Men for min del gjelder det vel egentlig å finne tema/en nisje hvor man kan gå litt videre... Prøve å finne noe litt revolusjonerende, hehe ;o) Selv om det er vanskelig å finne opp kruttet på nytt Men tenker som så at samfunnet definitivt trenger kultur/samfunnsforskere ) Og det kan jo også være innen litt mer håndfaste områder, enn bruk av farge som symboler på Papua Ny Guinea, hihi Bare for å ta et svært lite håndfast, og typisk tradisjonelt sosant-tema Knis
Labbetøs Skrevet 30. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2006 Fikk et tips om at det er førjulssalg på Barnas Hus i morgen første desember. Noen som vet om dette stemmer????
Teri & lille krabbe Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Ooohh... Seriøst? Det hadde jo vært noe da
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Hjemme hos oss har vi brukt å pynte jule treet på lille julaften, men d kan jo være koselig å gjøre det litt før så mann får lenger glede av treet. Tror ikke det fins noen spesielle regler for sånt. Skal prøve å bake pepper kake hus jeg.(Merk dere PRØVE) Å jeg blir meget frustrert viss det misslykkes. (Er litt klæbb da), prøvde å brenne av meg fingrene i fjor.
Labbetøs Skrevet 30. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2006 Bridy: Blir det bra så kommer jeg og kidnapper det...
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 får jeg og skrive her inne?? Jeg er jo fra stavanger, men... jeg kommer til å føde i trondheim å kommer til å ha et laangt sykehusopphold og blir innlagt allerede i romjula.. kansje jeg treffer noen av dere der på st.olav?? jeg kommer til å ta keisersnitt i midten av januar en gang.. Litt om meg og da.. 23 år og har en samboer som er 22 år, venter min første i januar men har egentlig termin 11 februar. Min lille jente har desverre tarmene utfor magen å vi skal til trondheim for å føde og operere den lille så derfor venter vi et lengre sykehusopphold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå