Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei hei. Snike meg inn her et par dager for tidlig eg, men på lørdag går eg inn i uke 29... derfor tenkte eg eg kunne sei hei te alle dåkke her inne allerede nå.... Eg e ei jenta på 22 fra Karmøy. E forlova og samboer med min flotte mann på 32 og detta e våras første ilag. Om dagene går eg barra hima og slappe av, får ikkje lov te aent seie mannen min. Eg vil helst jobbe men kim vil nå ansette ei gravid tutte som går ut i permisjon om et par mnd...? Eg blei sagt opp i min forrige jobb pga graviditeten... Og så e det vel heller ikkje så heldigt for verken meg eller skatten i magen å kjøre rundt i truck heile dagen. Men må sei eg savne å jobbe ja. Når eg nevne det for mannen min så får eg beskjed at nå ska eg gå hima og nyte å vær gravid. Og det gjør eg jo for all del. Hehe. =) Hadde vært koslig å blitt kjent med andre innpå her. Kanskje flerre som skal føde på samme tid i Haugesund? Men hadde o vært gøy å blitt kjent med folk her inne generelt. Har holdt meg forholdsvis rolig på de andre semestrene men nå begynne eg å savne noen å komme i skikkelig kontakt med... Er vel så og si alene i denne situasjonen blandt omgangskretsen min her... Så skrik ut, ikkje vær sjenerte, eg e egentlig ganske koslige... (trur eg) =)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Velkommen hit da :-) Siste skanse før det store skjer! :-) Du bor på mine gamle oppveksttrakter du, eller jeg er fra byen over brua.. hehe.. :-) Men flytta hjemmefra i 95, og har siden bodd der bare i korte perioder to ganger. :-) Nå hører vi til på østlandet, og kommer nok aldri tilbake til den forblåste byen utenom jul og helligdager... :-D Eneste jeg savner til tider er sjøen, er ikke mye bølger på Mjøsa. Men er hjemme på hytta av og til, og da er jeg som regel glad når jeg skal tilbake til stabile innlandet igjen :-) Håper tiden din går fort her inne da! :-)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Ska sei, du e i fra Haugesund ja. =) Så kjekt. Har prøvd å flytte her i fra mange ganger sjøl, både te Stavanger og Bømlo, men har alltid havna tebake her... Så blei det nå te at eg traff mannen i mitt liv her. Sjøen her kunne eg aldri klart meg uten.Elske lufta her, sjøl om eg hate regne og dei sinnsyke høststormene som herje for tiå. Men det har jo sin sjarm på ein måte o... E ofte i Fredrikstad på besøk hos stefamilie men syns lufta på østlandet e for tung for meg. Syns 2 trimester har gått sinnsykt sakte, så nå håpe eg o det går fort ja. Glede meg som barra det te h*n komme... Kor gammale e du da om eg kan spør?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Hehe.. ville nok heller foretrukket Stavanger fremfor Bømlo da.. hehe.. Selv om jeg helt ærlig ikke ville ha valgt over brua heller, men der har man jo den sære Hgsd vs Krmy greia :-) Vokst opp ved Smedasundet, så det har holdt å se over til dere for min del.. :-p Mm.. hver sin smak... Jeg foretrekker det stabile klimaet her på innlandet, og lufta er fin og ren. Snøen er hvit istedenfor grå og slapsete, og regn er det lite av.. :-) Tror det blr litt sånn når man har bodd lenge borte fra det, i begynnelsen savna jeg og regn og vær. Men nå vil jeg ikke ha det igjen. Nå vil jeg bare hjem på sommeren til reker, fisk og bølgeskvulp på på hytta.. :-) Idyllen er det vel jeg foretrekker nå etter så mange år :-) Hehe.. jeg syns 2 trim raste avgårde jeg. Men det kan hende var fordi jeg kom sent inn, pga ferien. Og så var det å avvikle jobb før permisjon og diverse, og da går tida. Kjenner det nå jeg at tida går sakte, samtidig som den raser avgårde.. :-) Skremmende at jeg har under 2 mnd igjen plutselig.. :-) Fint med jul og nyttår i mellom da, tar litt av ventetida :-) Jeg er nok noen vintre eldre enn deg... men ikke så mange.. :-) Er 26 og må innse at jeg kryper nærme 27, som betyr bare 3 år til 30.. *sukk*
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Ja det e godt smaken e så baken seie eg. =) Hadde vært surt hvis alle sku budd på samme plass o. Eg syns det e greit me litt avstand mellom naboene eg. Kunne aldri budd i blokk. Syns det var for masse mas og folk i Stavanger men derimot for lite folk på Bømlo. hehe. (sær?) Blir nok boende her tenke eg... E forresten ikkje så masse knuffing lengre mellom oss øyboere og fastlandsfolkå. Va mer før. Men eg e nå fra nord på øynå da. Du e nå ikkje så mange åra eldre enn meg da... Og dessuten e vel barra det alderen på papiret. Du e jo ikkje eldre enn du føle deg sjøl. =)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Hehe... nord folk er mer okei da enn de sør.. haha.. neida, skal ikke si noe jeg. Men må innrømme at Vea og Syre og omegn er jo en rase for seg selv.. hehehehehe Nei, er bare 4-5 år i forskjell. Men akkurat nå føles det maaange i hue. Om man skal gå etter teorien din.. hehe. Plutselig etablert, begge i faste jobber, eier kåken, familiebil og baby på gang... liksom sånn som jeg skulle ha når jeg ble "gammel", OM jeg skulle ha i det hele tatt da. Hører til den gjengen jeg... :-p
Gjest Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Ja ting skjer fortere enn planlagt for de fleste sikkert... Før eg traff sambo hadde eg aldri forestilt meg at eg sku slå meg te ro og planlegge baby og alt det der. men så kom han og tok meg me storm. Eg slutta å fly på byn. Begynte å slappa av me han i helgene og kose meg hima. Og at me gjekk så langt at me planla baby ilag va det vel ingen så hadde trudd. Mne nå sitte eg nå her då me mage, hus, bil, dyr, lån og gubbe og alt det så hørre te... =) E egentlig litt gøy o. Ser rundt meg at det e kje alle så har kommet så langt ennå. E jo kje alle så har flytta ut fra foreldrene ennå. (Flytta for meg sjøl te Stvg når eg va 16) Men syns derimot at eg e heldige så har alt detta rundt meg...Føle meg eldre enn 22 men føle meg iallefall ikkje gammale. Om du forstår.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Mm... forstår det godt. Drog selv til Stavanger da jeg var 15, for å gå på VGS. Begynte ett år tidligere på skolen når jeg var liten, så jeg var veldig liten da jeg drog på VGS. Føltes hvertfall slik.. hehe.. :-) Man blir vel litt mer "satt" i hodet når man kommer i denne livsepoken. Vi hadde overhodet ikke planlagt baby, det passa ikke. Hehe. men som andre sa når vi fant det ut, når passer det da? Mja..sant nok. Alle "faktorene" var jo på plass, men det passa liksom ikke i hodet.. hehe. Men nå gleder vi oss masse! :-)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Sant det.. me diskuterte lenge før me fant ut at nå passe det for oss. Hadde litt problemer oss imellom me måtte få orden på før me i det heila tatt kunne tenke tanken på å lage et nytt liv ilag... Men så kom tiå der begge va klar. Me hadde det me trengte oss i mellom + at me visste at me hadde nok inntekt te å kunne forsørge og ta oss av et nytt familiemedlem. Eg slutta på pillå i mars og vips i mai va eg blitt gravid... hehe. Gjekk litt fortere enn me hadde forestilt oss. Hadde innstilt meg på at det kunne ta oppte noen år før me såg resultater, men så feil kan eg ta. Flott at dåkke ser fram te det... vett dåkke kas kjønn det blir? Me vil ikkje veta det før det komme ut. Men GUD så spente eg e. =)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Det gikk fort unna ja.. her trossa snuppa hele pille styret.. hehehe.. :-) Vi får ei jente.. :-)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 Så gøy. =) Eg e blind for øynene e i veien eg. E jo Live rekne eg me. =) Me har funne navn te begge kjønn. Har o pussa opp barnerom og kjøpt inn alt me trenge. Einaste me ikkje har kjøpt inn e klær... Men småen e heldige så har ei bestemor så jobbe på H&M så har gitt klar beskjed at noe henteklær får me ikkje lov å kjøpe inn. det skal hu kjøpe etter at eg har født og komme på sjukehuset med. Hehe. Trur hu glede seg mtp at detta e første barnebarn.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Hehe... når har du termin da? 28 uker nå.. mars en gang da eller noe sånn? Her er nesten alt klart. :-) Noe står hos svigers, men det får vi med oss i jula. :-) Gull å ha bestemor på H&M da, blir mye fine klær på denne babyen da.. hehe
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #13 Skrevet 1. desember 2006 Eg har termin 26 februar eg... Ja e greit me bestemor på H&M. Kvar gang eg e innom så komme hu springende me noen babyklær eller mammaklær hu har lyst te å kjøpe. =) hehe. men hu tør ikkje kjøpe så møkje te babyen ennå siden hu ikkje vett kjønnet... Og så har eg jo ei søster på 2 år så babyen har avra en del ting og tang derfra og... Hu syns det e stas i bli tante. Iallefall det little hu forstår av detta. hehe. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå