☆Pacific sunset☆ Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Var på UL på majorstuaklinikken idag - har vært der engang før også og ble anbefalt å gå nå (er 13+1 idag) for da var babyen "ferdig"... Det var såååå herlig!!!! Den var helt perfekt, 10 fingre og 10 tær,"vinket" og sprellet hihi Og de søøøte føttene, puh... begynner nesten å gråte av å tenke på det. Mannen min var i fyr og flamme han og! Fikk skikkelig flashback fra førstemann - husker hvor gira jeg var da vi så han på UL Ingen sykdommer, frisk som en fisk og helt perfekt ifølge gynekolog Kjønnet kunne han ikke se men vil ikke vite det ennå heller (venter til uke 18 UL). Nei dette er en perfekt start på helgen - jippiiiii!!!! Klem
Diva Muffin Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 gratulerer! noen som er lika gira som meg som også har vært på ultralyd i dag, skjønner jeg
maiprins Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hei C`s Grattis da ;-) Så koselig at alt stod bra til i magen din! ha en fin helg klem
☆Pacific sunset☆ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2006 Hei nicken! Takk for det - det var deilig å få vite at h*n er frisk!! God helg til deg også! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå