Gå til innhold

ubehag ved ikke å bæsje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan n baby på to mnd få ubehag å ligge å presse når det kun er gått en dag uten bæsjebleie? Min baby fullammes, men det virker som om hun får litt ubehag om hun ikke bæsjer hver dag. Kan det stemme`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel sjelden det er noe problem når babyen fullammes. Luft i magen, kanskje?

Skrevet

Det er bare så rart at det skjer kun de dagene hvor hun ikke bæsjet dagen før.. Ingen andre med erfaring?

Skrevet

ja tror det..Min lille hadde en periode hvor det kunne gå en uke imellom. Når det hadde gått noen dager var det akkurat som det "gjæra" nedi der, og det ble mer og mer promping. Det var helt tydelig ubehagelig, og det var en stor lettelse når det endelig skjedde noe. Ga litt maltekstrakt når jeg syntes det drøyde lenge for det ble så som så med nattesøvnen hennes og pga dette

Nå er det nesten hver dag, går det et par dager virker det ikke som det gjør så mye. Men en uke var py! Sies å være helt normalt og ok, men det førte nok med seg ubehag ja

Skrevet

JA!! Er helt overbevist om at det er ubehagelig når det ikke har kommet bæsj på en stund. Min gutt er nå 6 mnd og sliter fortsatt med dette. Har gitt maltekstrakt på skje (fra ca 3 mnd) og sviskesaft (fra ca 5 mnd) for å få fart på sakene, men føler ikke det har hjulpet noe særlig.

Nå har vi såvidt begynt med grøt - og da har det kommet oftere - heldigvis. Min lille sov dårlig nettene før bæsjebleie, og gulpet en del og spiste mindre (ikke snilt mot puppene mine). Når bleien endelig fylte seg, ble han supersulten (heller ikke veldig snilt mot puppene mine) og egentlig litt utilpass av det også. Så hadde vi gjerne to dager og netter som var ganske normale før uroen nok en gang meldte seg. Håper å være over det værste nå... Vurderte akupunktur, men er ikke særlig glad i nåler - og i alle fall ikke til min lille baby :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...