Gå til innhold

I dag ble det kaffe, røyk og sjokolade!! Trøster meg selv jeg

Anbefalte innlegg

Jadda, 5 dager over ikm. Sterkere utslag på el test for hver dag. Hm har jeg tenkt, det er jo håp. Har vært bestemt på å ikke tsete før søndag, og symptomene har jo vært med meg. Men har faktisk innvilget henne permisjon med lønn i ca 10 mndr, snakk om å være utakknemmelig da? Og jeg kjøpte meg i helga som var en sjokolade som jeg bestemte meg for ikke å spise før jeg ble gravid. Var fast bestemt på ikke å smake sjokolade før julaften , FAKTISK!!! Men nå kom tr, jeg tok en stor kaffe kopp, en sjokolade og nå skal jeg ha meg en god røyk. Ja det er dumt men nå er jeg i 5pp og trenger litt trøst. Ikke døm meg jenter! vet jeg er dum.

Fortsetter under...

Næsj... Er ikke dum du...

Bare kos og trøst deg du...=o)

Men er det sånn at du hadde fått tanta og hatt pos EL tester helt til nå?? her du testet med grav test da???

Klem

Nei, ikke direkte positive. Men de har fåttr sterkere og sterke utslag for hver gang, men nå kom jo tr. Skal legge hele baby laginga på is jeg. Konsentrere meg om det jeg har, jula og det nyydelige huset vi skal bygge. Jo lengre tid det tar førnjeg blir gravid, jo nærmere er vi å kunna ha dåp i nytt hus. Joda jeg fant noe positivt når jeg leita lenge nok vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...