ina:) Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hvordan går det med deg, blødd noe mer??? Leste innlegget ditt under planer for dagen.... Hva sa jordmor/føden/legen da? Trodde de det var slimproppen eller? Når har du termin igjen? Håper formen din er bra og at du har fått hvilt deg litt. Lykke til.... )))
chrika Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 hei hei,og takk for det!!) nei jeg har ikke blødd noe mere...det stoppet i natt en gang. jordmor sa at det var nok bare et blodkar i livmorhalsen som hadde sprunget,og at dette kunne skje om man stresset mye,eller evt. løftet tungt og ved samleie...men at jeg bare skulle ta det helt med ro. jeg fikk selvfølgelig ikke sove med det første...ble litt nervøs!! men har jo født en gang før,så var rimelig sikker på at det ikke var fødselen som var i gang. jordmor sa at så lenge jeg ikke hadde smerter i magen/ryggen eller at det kom fostervann eller rier så var alt ok.hun ville ha meg inn til en sjekk i morgen bare for å være helt sikker! men idag er alt bra,så det var nok bare et blodkar! heldigvis,... for jeg har ikke termin før 6 januar....så det var litt tidlig.
ina:) Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Fint å høre at du ikke har blødd noe mer og at alt virker helt iorden.... :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå