Gå til innhold

Dette med den rømmegrøten??

Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig med den som skal hjelpe?

Spiste rømmegrøt i går hos mamma og familien, og fikk skikkelige kynnere 3-4 timer etterpå.

Hadde ikke kanel på da jeg ikke liker det, og jeg spiste bare en liten bolle!!!

Kanskje jeg skal prøve en stor bolle i dag :) ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7292537-dette-med-den-r%C3%B8mmegr%C3%B8ten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var et tips jeg ikke har hørt om. Nå blir sambo glad! Han elsker nemlig rømmegrøt, men det gjør ikke jeg, og derfor har vi det nesten aldri. Men hvis det kan hjelpe på å få fortgang i tingene, så blir det rømmegrøt til middag en gang i neste uke!

Kanskje det blir rømmegrøt i dag også da :)

Er bare meg som spiser det her i huset, så får kanskje bli sånn fjordland ferdig greie med litt extra rømme oppi :)

Det får bli dessert, til bare meg :)

å da kan jeg kanskje lage den pose greia:)

Gidder liksom ikke å lage en hel middag bare til meg selv.

Får heller bare smake den til med rømme, og se om det blir bedre eller verre.

Til fredag så kan du kose deg med rømmegrøt med extra rømme vet du :) hehe

Annonse

ekstra rømme er for modning..ikke smak, men det skjønte du kanskje ;)

ja..får se om jeg orker rømmegrøt to dager på rad, mektige saker hihi

du kan spare halve posjoenen og varme opp senere vettu, så slipper du lage det igjen når du ønsker litt fler kynnere :-)

håper vi føder snart !

Hehe, ja skjønte at det var for modningen :)

Ja, håper det snart kan skje noe snart, jeg som vasket hele huset i går, har aldri vasket så mye i hele mitt liv!!!

Og i dag er formen helt topp, ikke noe vondt noe sted i hele kroppen, bare så typisk!!

Hadde håpet han kunne ha kommet i går, for da hadde tredjemann også blitt født 1 uke før termin.

De 2 andre er født akkurat en uke før termin, så hadde regnet med at han hadde kommet i går jeg...(sikkert litt overtroisk) hehe.

Men den kommer når den er klar:)

Håper bare det ikke drøyer for lenge, for når jeg var på vekstekstimering på tirsdag var han ca 4600g !!!! og nå må han bare komme snart..

ååååå jeg misunner deg !!!! kan du komme og vaske hos meg også???? ligger skittentøy, rent tøy (brettet og ubrettet), askjetter og kopper, mandarinskall, babytøy, pappesker og støv OVER ALT og kan ikke gjøre noen ting med det..setter ut/inn av oppvaskmaskinen nesten hver dag..og bretter en halv vask så er ryggen og formen min borte for dagen...gikk på søppelbøtta i går og alt griseriet måtte ligge på gulvet til samboeren kom hjem... hihi...syteinnlegg!! men det er formen som gjør meg så driit lei..bare sitter i dvale, liksom..og venter på at dagen skal gå mens jeg ligger på sofaen.. :P

han kommer nok snart..du vet at jm fortalte meg at vekten hadde minimalt å si på forskjelll i hodeomkrets - og det er jo hodet som er "den største jobben"..om det er til noen trøst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...