Gå til innhold

Kan man ta feil på UL?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Lurer på en ting jeg, Kan man se kun 1 bebis på UL hvis det egentlig er 2 bebiser der inne?? Jeghar vært på ul pga mistanke om tvillinger og på ul så de kun 1 bebis. Jeg føler fortsatt at det ikke kan stemme, men det er vell ikke mulig å ta feil på UL???

Hmm, rar følelse...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7292351-kan-man-ta-feil-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey, får vel tro på at det kun er 1 der inne i magen...men har fortsatt en annen følelse. Får vel vente til ordinære UL i uke 17-18 å se da. Da kan de vell umulig ta feil??

Takk for svar..

Håper du er i fin form.. Jeg er elendig. Kvalm og trøtt. Er i min 10 uke. Starter på min 11 uke på lørdag..og da håper jeg at jeg snart kan slippe unna kvalmen å trøttheten...

Ha en fin dag

Tja, formen er ikke bra. kaster opp til jeg hovner opp i hals og øyne. Har også fått blodutredelse rundt øynene=(. Er trøtt og slapp. håper det går over. har jo en gutt på 14 mnd og er dagmamma for ei på 1,5 år. Og alt midt i julestria. Er 8+2 i dag og håper det snart gir seg.

Ha en fin dag!=)

Ja det er tvilling i familien på min side.. mors siden. Jeg blir jo glad hvis det er "bare" 1 bebis der inne for jeg har to barn fra før og er MYE alene med barna da pappan er pendler.. Så, men har en slik tvillingfølelse og at noe er anderledes denne gangen at det nesten er ubehagelig.. Men men, må ta det som det kommer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...