mammaen til Helena Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Sender dere julekort til dem dere tilbringer juleaften med? eller får de det med pakkene? Eller får ikke i det hele tatt? Hvordan gjør dere det?
Babykilo Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Sender til alle. Det er jo en førjulshilsen, og så takker jeg for gaver vi fikk i forbindelse med fødselen samtidig.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Sender også til alle. Julekortene sendes jo før jul. Syns det er koselig med annet enn regninger i postkassen jeg:-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Sender til alle- familie, venner osv
Muffinsmamma Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 hadde bare tenkt til å sende til folk jeg ikke ser så ofte. syns det blir litt slitsomt å sende til alle, særlig de som ser gutten hver dag eller ofte. sender ikke til nærmeste familie, men til familie jeg ikke ser så mye. og litt venner som bor langt borte og kolleger.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Hva i all verden mener dere med "alle", da? Jeg har brukt å sende til nærmeste familie (våre søsken, foreldre, besteforeldre), onkler og tanter, noen søskenbarn, de nærmeste naboene og venner. Det har brukt å være sånn 40-50 kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå