Gå til innhold

Bakover vendt livmor.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette fikk jeg og beskjed om nå... har ikke svar på sp.ml ditt men lurer på om du kan svare meg på noe:) min mamma har også det og hun fikk ikke mage i det hele tatt nesten... jeg vil ha mage... hvertfall litt... hehe:D så det jeg da lurer på er om man får mage? trodde kanskje det var derfor hun ikke fikk det....

Jeg har også dette. Det legen min sa var at det har ingen som helst betydning, annet enn at man kan få mage litt senere enn vanlig. Ikke at det har slått til på meg, for jeg er 8+4 og begynner å få kul allerede!

Hadde du det med forrige barn, har du det fremdeles, det er ikke noe som forandrer seg så vidt jeg har forstått!

Jeg var gjennom MA for 3,5 år siden....Fikk da beskjed hos 2 ulike leger som undersøkte meg at jeg hadde bakovervendt livmor.. Jeg syntes det var noe rart siden ingen hadde kommentert dette mer. Senere da jeg var hos kontroll hos både fastlege og spesialist var de fast bestemt på at jeg ikke hadde bakovervendt livmor...

Jeg vil tro dette er noe som ikke endrer seg, så noen av legene måtte ha tatt feil her:)

Det er ikke alle leger som kommenterer det ved vanlig gu, for det er ikke av noen som helst betydning. Det har ingen konsekvenser og er utrolig vanlig, så det er ikke noe spesielt ved det, og dermed opplyser de heller ikke om det.

At legene dine var uenige derimot er jo litt snodig. Kanskje den bare heller veldig svakt bakover?????

Med første mann gikk jeg til vell rundt 20 uker før andre kunne se en antydning, med 3. mann kom det raskere, men tok litt lengre tid enn" vanlig"(sammenlignet med andre) og denne gang syntes jeg det nesten kom med en gang( er i 9 uke) Venninnene mine som hvet at jeg er gravid har bemerket det:-) Gleder meg til alle ser det:-)

Men siden du nevnte det med din mor at hun også hadde, mener jeg mor også hadde det(arvelig?) og hun hadde ikke mage i det hele tatt(stakar)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...