Gå til innhold

jeg bare griner når jeg er alene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare griner hele dagen når sambo er på jobb, vet ikke hva jeg griner av engang.. jeg griner og griner uten og vite hva som er problemet.. men når han er hjemme fra jobb griner jeg ikke i det hele tatt. hva skal jeg gjøre? jeg er bare deprimert:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med lege eller jordmor! Dette kan være en begynnende depresjon, det tar de på alvor.

Lykke til, og mange klemmer!

Skrevet

Off så trist da! Hvis du er mye hjemme alene er det grunn nok til å bli deppa det, jeg var sykemeldt i et halvt år, aldri vært så ensom! Du har ikke noe du kan henge fingrene i da? Besøke noen, dra i en svømmehall, kafe, bare være litt med andre? Bare et tips: )

Skrevet

Uff, vet hvordan det er... Jeg var sånn når jeg gikk gravid med datteren min. Har en samboer som jobber offshore, så jeg gråt i 14 dager i strekk når han var på jobb. Var bare skikkelig lei meg for ingenting.

Men det gikk raskt over etter fødselen for min del!!

Denne gangen skal jeg ha gutt, og er langt fra så humørsyk som den gangen! Du skal ikke ha jente da? At det er et "jente-tegn"? ;)

Kan du ikke snakke med JM eller lege? Jeg velger helst JM når det gjelder sånne ting, de har liksom mer tid enn leger...

Det kan jo være en depresjon og da er det greit å få orden på det, eller ihvertfall vite at/om det er normalt!

Lykke til...:)

Skrevet

Hei på deg!

Vettu hva?? Jeg har det akkurat som deg til tider:) Bare griner og griner, uten at jeg helt skjønner hvorfor. I går var det ikke flere yoghurter igjen i kjøleskapet, og vet du hva jeg gjorde. Jeg gikk i dusjen og grein! Helt idiotisk - over en yoghurt liksom!

Noen ganger kan jeg sitte og se på tv og plutselig føle for å gråte...blir kjempetrist på et blunk.

Men det er ikke sånn HELE tiden..bare innimellom.

Det skal visst være gansk normalt -hormonene som løper litt løpsk tror jeg:)

Skrevet

jeg tar til tårene kjempe lett, tror kankje det har med at de to guttene mine tar en del tid, maser og ikke lyer... føler meg trøtt å sliten... men det er helt utrolig hva tårene renner for....og av og til stopper det ikke heller, men det er utrolig godt men utrolig frustrerende også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...