Gå til innhold

enorme bryster??? flere som har fått det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

jeg er i min 16. uke , og har allerede fått enorme bryster, og da mener jeg enorme, dobbel DD tror jeg. Jeg har alltid hatt store, men nå kjenner jeg at det er virkelig tungt, ihvertfall når jeg går hjemme uten BH. Noen som kan anbefale noe her? er sportsbh noe?

lykke til videre mammaer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i første svangerskapet mitt gikk jeg fra B/C cup til F cup... Var helt ekstremt. Så nå ligger jeg gjevnt på 75F til vanlig, de ble liksom aldri mindre igjen :-(

Skrevet

Gå i en skikkelig undertøysbutikk og kjøp en bh til 500 kr+. Det er det eneste som hjelper. Der får du hjelp til å finne helt riktig str, og det føles naturlig at de hjelper deg. Prøv mange, de løper og henter nye til deg hele tiden, deilig med litt service :-)

Mange som har fått seg en aha-opplevesle ifh til str etter et besøk i en sånn butikk. Mange bruker for liten cup og for stor vidde rundt. Jeg har nesten 20 kg for mye og er 75 rundt....

Skrevet

Jepp!! Dessverre!! Orker nesten ikke tanken på at de skal bli enda større heller!! Var og prøvde klær i går og følte virkelig at de veltet ut av alt jeg tok på meg (grineee...) Invester i en god BH som koster litt ja. Du har masse igjen for det. Lykke til : )

Skrevet

Kjære HI. Jeg er 15uker nå og måtte allerede for en og en halv måned gå opp fra 80c til 85d! Brystene var det første jeg merket til da jeg ble bevisst på graviditeten.

Vokser de mer nå vil folk tro jeg har tatt silikon! (har ikke fortalt nyheten enda).

Triumph på Cubus(blandt annet) har fine bher for mitt behov. Rådet mitt er vertfall å invistere skikkelig i gode bher, det er verdt det. Vi får nok ryggproblemer fremover i svangerskapet, frykter jeg.

Skrevet

I første svangerskap gikk jeg fra 75-80B til en sprengt 80D.

Ikke at det er ENORMT, men de ble ganske gigantiske i forhold til kroppen min... Veier ca. 50 kg, til vanlig...

Men så gikk jeg ned til 75B etter amming og nå er jeg oppe igjen i 80C, og føler de blir større og større...

Men gruer meg litt til jeg er ferdig å amme, frykter de skal bli skikkelig slappe og små siden de er så "oppblåst" nå.

Jeg lurer også egentlig på om det er bedre med en sports-bh.

Har en sånn, men vet ikke om den støtter så bra som de med spiler?

Noen som vet?

Skrevet

Anbefaler også tur til spesialistbutikk. Jeg har store bryster fra før og nå er de enorme. Hadde enorme smerter i nakke og mellom skuldre men etter kjøp av en BH med utrolig god støtte + større størrelse så har det faktisk hjulpet. Selv om herligheten kostet 800 spenn...

Skrevet

Jeg er en liten og spe person. Før graviditeten hadde jeg bh størrelse 75B, nå er jeg 27 uker og bh størrelsen er oppe på 80D. Jeg håper faktisk at de stopper der. Har fått mange strekkmerker allerede. Pratet med mamma og hun hadde det akkurat likens når hun var gravid og samme kroppsform. Mulig at det er slike ting som kan være likt for mor og datter.

Skrevet

Eg har fått ballongpuppar eg også - er oppe i 85E no. Har kjøpt vanlege bhar med tjukke stropper, men vurderer å innvestere i eit par til med litt betre passform. Ein kan jo kjøpe sportsbh med spiler også. Slike sportstoppar (eller vanlege toppar/singletar) med innerbh er jo deilig å bruke utanpå vanleg bh (sjølv om det kanskje ikkje ser så fint ut) - får jo ekstra støtte der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...