Askepott 3 barnsmor Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Har en datter på 16mnd og lurer på om jeg skal kjøpe julekalender dette året eller vente til neste år..Hva gjør dere?og evt hvilken kalender har dere kjøpt?
bassen2 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 har jente 14 mnd..ho har fått en julekalender av sin farmor...ho har puttet 1 donaldkjeks i var luke..kjempe koselig... ho kjøpte kalenderen på kid tror eg..den er kjempe søt...
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg har en gutt på snart 2 år, han skal få pakkekalender ilag med storebror. Hver sin dag:-)
Aubergine Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Gutten min er 1.5 år, og jeg kommer ikke til å ha julekalender til han. Han har ingen ide om hva jula er ennå, og jeg tror ikke han "gidder" å se på julekalender på barne-tv heller. Jeg får bare et gigaproblem første juledag, når vanen med å åpne julekalender endelig sitter skikkelig og jeg ikke kan forklare "at NÅ har det vært juleaften". Neste desember får vi kose oss med julekalender.
Karomamma Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Vi venter også til neste år, hun er 18 mnd. I år har vi bakt pepperkaker som vi skal henge opp og spise en hver dag (hvis hun gidder)....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Her blir det pakke kalender.. Han blir 22 mnd i løpet av desember... Hva det er i pakkene - det aner jeg ikke ettersom det er min mamma som ha laget den.... Pakkene til min og sambos kalender kommer og fra min mamma... Tror ikke vi får store prbl når det gjelder første dag og alle pakkene er vekke....
Nutte81 Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 min er 15 mnd og trur også det blir ett problem... han kommer vel til å gå bort og peke og mase hele dagen... han har allerede skjønt at mamma har rosiner i skapet og går stadig bort og drar i døra... hehe venter nok til neste år... han vet jo ikke helt hva jul er...
Guttemamma x 3 Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Gutten blir 22 mnd. i desember og her blir det pakkekalender med duplo.
*surrehue* Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Datteren min er 19 mnd og får pakke-kalender. Jeg tenkte også på dette med at hun forventer pakker også etter julaften, men nå er det nå sånn at da er den TOM og det vil hun jo se med egne øyne. Eller så kan man jo pakke den VEKK sammen på julaften...De skjønner jo en hel del, vi må ikke glemme det. Og første juledag skal vi jo leke med nye leker og lese i nye bøker sammen. Tror de glemmer den kalenderen fort da!!!!! Jeg syns det er så koselig med kalender. Jeg bare måtte lage en til tulla mi....... Men sånn barnetv -kalender blåser vi i.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå